Campanie de informare "Sănătatea-i cel mai bun prieten", lansată de Mediafax Group
Mediafax Group, în parteneriat cu Metropolitan Life şi Fundaţia pentru Educaţie şi Dezvoltare MediaPro, lansează "Sănătatea-i cel mai bun prieten", o platformă de informaţie şi educaţie legată de sănătatea personală şi de soluţiile pentru păstrarea şi îngrijirea ei.
Sistemul sanitar, cel de asigurări de sănătate şi reforma sănătăţii sunt teme ce vor fi dezbătute pe larg în cadrul campaniei. Un public mai informat va fi un public mai sănătos - pentru ca va şti cum să-şi trateze sănătatea ca pe o investiţie personală. Este principiul cu care porneşte la drum pe 2 septembrie platforma online www.sanatateaprieten.ro, a cărei lansare va fi susţinută, timp de patru luni, de o campanie legată de probleme diverse între care malpraxisul, pachetul de bază, asigurările private de sănătate, dar şi automedicaţia si ultimele tehnologii in materie de îngrijirea sănătăţii.
"Sănătatea este proprietatea, dar şi responsabilitatea fiecăruia dintre noi. Este nevoie să ne cultivăm această responsabilitate printr-un stil de viaţă adecvat şi acces la informatii şi la servicii medicale de calitate. Împreună cu instituţiile statului putem găsi mijloace de a schimba în bine sistemul medical din ţara noastră", a declarat Theodor Alexandrescu, Preşedintele Metropolitan Life. "Cu aceste obiective ne implicăm activ în campania "Sănătatea-i cel mai bun prieten" şi împărtăşim din experienţa noastră locală şi din alte ţări unde populaţia deja utilizează eficient beneficiile oferite de asigurările private de sănătate", a adăugat Theodor Alexandrescu.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro