Care este concluzia firmei care face brandul de tara, dupa ce a cheltuit 400.000 de euro
Brandul de tara al Romaniei va fi prezentat la 24 mai. Deocamdata se stie ca trebuie sa fie puternic, robust si diferit de al altor tari. Vestea buna e ca la noi produsul este mai bun decat imaginea turistilor despre el.
Mai bine de 80% dintre turistii straini nu au idee ce le poate oferi Romania. Cand vine vorba de stiri despre tara noastra, 100% sunt negative. Sub aceste auspicii se lucreaza la noul brand de tara, care ar trebui sa fie "puternic, robust si diferentiat fata de altele". "Daca nu gasim un element care sa diferentieze brandul Romaniei de al altor tari, trebuie sa inventam unul. De urgenta", spune Eulogio Bordas, consultantul companiei THR la care Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a apelat.
Cititi mai multe pe www.gandul.info
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro