Carrefour a început discuţii cu Pepsi şi în România, după ce a delistat băuturile şi chipsurile producătorului în Franţa, Italia, Spania şi Belgia

Autor: Florentina Niţu Postat la 11 ianuarie 2024 114 afişări

Carrefour a început discuţii cu Pepsi şi în România, după ce a delistat băuturile şi chipsurile producătorului în Franţa, Italia, Spania şi Belgia

Carrefour, reţeaua franceză de retail modern, a început discuţii cu PepsiCo şi în România, după ce în ultima săptămână a anunţat delistarea băuturilor şi chipsurilor produse de aceasta din oferta sa în Franţa, Italia, Spania şi Belgia.

„În prezent, ne aflăm în discuţii cu reprezentanţii PepsiCO pentru a identifica soluţii optime adaptate pieţei locale şi clienţilor noştri”, au transmis reprezentanţii Carrefour România, la solicitarea ZF. De asemenea, ZF a trimis întrebări şi reprezentanţilor PepsiCo din România, dar nu au răspuns.

Reprezentanţii Carrefour România au adăugat că, în cadrul grupului, sunt prioritizate „nevoile clienţilor”, cărora îşi doresc să le ofere „o gamă puternică de produse în ceea ce priveşte calitatea, preţul şi provenienţa”.

În 4 ianuarie, Carrefour, a anunţat în Franţa că nu va mai vinde în patru ţări europene produsele PepsiCo, precum chipsurile Lays şi sucurile Pepsi şi 7up, „din cauza creşterilor inacceptabile de preţ”, potrivit Reuters. Ţările despre care este vorba sunt Franţa, Italia, Spania şi Belgia.

Mişcarea Carrefour impachetează peste 9.000 de magazine din cele patru ţări, reprezentând două treimi din amprenta globală a retailerului de 14.348 de magazine, conform raportului său anual 2022, mai scrie Reuters.

În România, grupul francez Carrefour are peste 410 de magazine, sub mai multe formate, şi a avut o cifră de afaceri de 2,6 miliarde de euro în 2022.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Carrefour,
Pepsi,
bautura,
chipsuri,
delistare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.