Cât costă o afacere imobiliară la cheie
Pe o piaţă imobiliară care dă semne de revenire, tot mai mulţi antreprenori îşi doresc să pună bazele unui business în real-estate, potrivit RE/MAX, companie cu activităţi în real-estate.
„Afacerile pe segmentul agenţiilor imobiliare se dezmorţesc, treptat, după ce în perioada de criză economică peste 75% dintre birourile existente la nivelul pieţei din România s-au închis. Astfel, tot mai multe noi agenţii imobiliare sunt deschise an de an, mai ales în marile oraşe din ţară, unde piaţa de profil dă semne clare de revenire”, a declarat Razvan Cuc, director regional RE/MAX România.
Potrivit afirmaţiilor sale, una dintre cele mai simple variante pentru intrarea într-un business de acest fel este achiziţionarea unei francize, aceasta oferind o afacere la cheie şi suport pentru derularea întregii activităţi.
„În cazul RE/MAX, costul achiziţiei unei francize este variabil, pornind de la 7.000 de euro net, şi aduce cu sine avantaje care îi ajută pe antreprenori să pătrundă pe piaţă cu o ofertă completă pentru clienţi. Printre cele mai importante se numără afilierea la o reţea de top, locală şi globală, accesul la o platformă CRM de listare a proprietăţilor performantă, oferirea de suport de marketing şi accesul la programele Academiei RE/MAX pentru agenţi si Broker Owneri”, a mai spus Răzvan Cuc.
În cadrul francizelor RE/MAX, toţi agenţii au nevoie de certificări, pe care le pot obţine în urma a minim 150 de ore de training, brokerii având nevoie de cel puţin 200 de ore de trening specific.
Răzvan Cuc a mai afirmat, de asemenea, că dincolo de achiziţia în sine a francizei cu un cost de cca. 7.000 de euro net, afilierea la reţeaua RE/MAX mai presupune şi o redevenţă lunară procentuală din venituri şi una fixă administrativă.
Conform informaţiilor RE/MAX, în acest moment, dupa primul an de la preluarea RE/MAX Romania, peste 60% dintre francizele companiei sunt conversii, agenţii imobiliare independente ce au ales să se afilieze reţelei RE/MAX.
Însă, pe lângă brokerii cu experienţă pe piaţă care intră în reţeaua RE/MAX, există şi antreprenori care provin din alte industrii şi hotărăsc să pună bazele unui start-up în imobiliare – aceştia fiind majoritarii francizaţi la nivel european.
„Interesul pentru o franciză imobiliară este mai mare în rândul antreprenorilor cu experienţă pe această piaţă”, a încheiat Razvan Cuc.
RE/MAX, înfiinţată în 1973 în Denver, are astăzi peste 6.300 de birouri şi peste 96.000 de agenţi afiliaţi în 95 de ţări din întreaga lume. În Europa, RE/MAX este prezent în 31 de ţări, cu 1.500 birouri şi 12.000 de agenţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro