Cât va costa ultimul drum al Costa Concordia (GALERIE FOTO)
Înlăturarea navei Costa Concordia, naufragiată pe coasta toscană în ianuarie 2012, va fi una dintre cele mai spectaculoase operaţiuni de salvare din istoria intervenţiilor pe mare. Dacă va merge rău, operatorul navei va mai avea încă un dezastru de gestionat, notează Der Spiegel, în ediţia electronică.
Compania care se va ocupa de operaţiune, Sloan, acţionează în numele Costa Crociere, proprietarul de sorginte italiană al Costa Concordia. Vor fi implicaţi 100 de ingineri, 24 de scafandri şi alţi 100 de specialişti. Planul prevede ca vaporul să plutească din nou în primăvară, pentru a face ultimul său drum.
Pe insula Giglio, ei se prgătesc pentru cea mai dificilă manevră de răsturnare a unui vapor din istorie. Niciodată un vapor cu asemenea dimensiuni nu a mai fost pus în poziţia de plutire: are 290 de metri lungime, 36 lăţime şi cântăreşte 50.000 de tone.
Operaţiunea va costa cel puţin 300 de milioane de euro şi va trasa noi repere legate de standardele tehnice şi de protectţie a mediului.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro