Ce arată primele date despre metroul din Drumul Taberei: nouă ani de aşteptare şi 3,3 mld. lei investiţi pentru un trafic de şase ori mai mic decât pe ruta Eroilor-Preciziei
Primele date legate de metroul din Drumul Taberei arată că media zilnică în cele zece staţii de pe magistrala 5 este cuprinsă între 620 şi 1.408 călători, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de Metrorex, aferente primelor două săptămâni de funcţionare a metroului de pe magistrala 5 (16-30 septembrie 2020).
Primele date legate de metroul din Drumul Taberei arată că media zilnică în cele zece staţii de pe magistrala 5 este cuprinsă între 620 şi 1.408 călători, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de Metrorex, aferente primelor două săptămâni de funcţionare a metroului de pe magistrala 5 (16-30 septembrie 2020).
Spre comparaţie, pe tronsonul Eroilor-Preciziei, de pe magistrala 3, media se situează între 4.100 şi 8.457 de călători. Astfel, metrourile care circulă în Drumul Taberei transportă de circa şase-şapte ori mai puţini oameni.
„Problema este de conectivitate. Dacă ar fi ajuns măcar până la Universitate, era bine. Trebuie însă să schimbi la Eroilor şi apoi să schimbi din nou la Unirii pentru a ajunge în centru, iar fiecare schimbare durează. Este util în condiţiile în care, dacă lucrezi sau ai destinaţii frecvente lângă staţiile de metrou, poţi folosi exclusiv metroul şi nu mai ai nevoie de abonament STB doar pentru transportul până la o gură de metrou“, spune Ştefan, un locuitor din Drumul Taberei. Magistrala 5 de metrou a fost dată în folosinţă pe 15 septembrie 2020, cu o întârziere de cinci ani, anul iniţial al inaugurării fiind 2015. Procedurile de construcţie au fost demarate în 2011.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro