Ce haine şi accesorii îşi doresc românii şi ce buget au pentru shopping
Românii îşi doresc articole vestimentare, încălţăminte şi accesorii în tendinţe de la branduri de top şi pentru a căror achiziţie sunt dispuşi să aloce un buget mediu de aproximativ 150 de lei per produs, potrivit unei analize Fashion Days realizate pe baza selecţiei de produse adăugate de clienţi în secţiunea FAVORITE de pe site-ul retailerului în ultimele şase luni.
În perioada analizată, românii şi-au dorit, cu precădere, produse din categoriile: pantofi sport casual, genţi şi accesorii, inclusiv ceasuri, şi rochii.
În topul brandurilor adăugate în secţiunea FAVORITE s-au aflat: NEXT, GUESS, Fossil, Desigual, Puma, United Colors of Benetton.
Aproximativ 79% din articolele existente în secţiunea FAVORITE au fost adăugate de femei, fapt ce se reflectă şi în comportamentul de achiziţie; în mod obişnuit, 65% din clienţii Fashion Days fiind femei.
În intervalul analizat, 66% din produsele preferate de clienţi au fost adăugate în secţiunea FAVORITE direct din aplicaţiile mobile, restul de 34% în egală măsură de pe desktop sau din browserele pentru mobil sau tabletă.
Utilizatorii aplicaţiei mobile din cele trei ţări în care este prezent brandul Fashion Days, România, Bulgaria şi Ungaria, au preferat în unanimitate produsele brandului NEXT. Alte branduri vizualizate şi salvate în secţiunea FAVORITE, mai ales prin intermediul aplicaţiei mobile sunt cele de articole sportive, precum Puma, Asics şi Nike.
Articolele pentru casă, dar şi produsele mai scumpe, precum ceasurile, s-au regăsit, mai ales, în topul articolelor adăugate în secţiunea FAVORITE de pe desktop şi din browserele pentru mobil sau tabletă.
În prima jumătate a anului, clienţii Fashion Days au adăugat în lista lor de produse favorite peste 1,7 milioane de produse, în valoare de 250 de milioane de lei.
Cum arată topul produselor preferate de români:
1. Sandale argintii NEXT – adăugate de peste 300 de ori în secţiunea FAVORITE;
2. Rochie cu imprimeu floral NEXT - adăugată de peste 250 de ori în secţiunea FAVORITE;
3. Ceas Fossil – adăugat de peste 200 ori în secţiunea FAVORITE.
În materie de produse preferate, alegerile clienţilor Fashion Days din România, Bulgaria şi Ungaria diferă, astfel:
Top produse preferate de clienţii din Ungaria:
1. Cizme de piele Bullboxer;
2. Geantă shopper Levi’s;
3. Ceas Fossil.
Top produse preferate de clienţii din Bulgaria:
1. Geantă de mână Mango;
2. Cizme înalte Kimberfeel;
3. Ceas Lacoste.
Potrivit analizei Fashion Days, preferinţele clienţilor din secţiunea FAVORITE se reflectă în achiziţiile pe care aceştia le fac ulterior, atât din punctul de vedere al categoriilor de produse, cât şi al selecţiei de branduri.
„Pentru că şi preţul este un argument important în decizia de achiziţie, clienţii Fashion Days se pregătesc pentru campaniile pe care le organizăm, crescând numărul de produse pe care le adaugă în secţiunea FAVORITE în apropierea evenimentelor importante de discounturi cu circa 24%, faţă de o perioadă obişnuită. Astfel, clienţii sunt notificaţi imediat ce produsele pe care şi le doresc pot fi cumpărate la preţuri mai mici, sub bugetul estimat iniţial”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer Fashion Days.
Preţul mediu al unui produs adăugat de clienţii Fashion Days în FAVORITE este de 150 de lei, iar cele mai scumpe produse dorite în ultimele şase luni au fost din categoria ceasurilor:
• Ceas de damă Aviation, la preţul de 11.976 de lei;
• Ceas bărbătesc Black&Coral Chrono Aviation, la preţul de 11.311 de lei;
• Ceas de damă negru şi argintiu cu diamante Eliro, la preţul de 10.696 de lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro