CE oferă 10 milioane de euro pentru promovarea produselor agroalimentare afectate de criză
Comisia Europeană a lansat, marţi, un fond suplimentar de 10 milioane de euro pentru a sprijini activităţile de promovare ale producătorilor agroalimentari afectaţi de criză.
Potrivit unui comunicat al CE, fondul va fi disponibil pentru a stimula vânzările de fructe şi legume, de vin, plante vii, produse lactate şi cartofi.
Jumătate din sumă va fi destinată activităţilor de promovare desfăşurate în comun de către organizaţii de producători din mai multe ţări ale UE, iar cealaltă jumătate pentru programe naţionale. În ambele cazuri, promovarea poate avea loc fie în interiorul, fie în afara UE, pentru o perioadă de un an. Propunerile pot fi înregistrate până la 27 august 2020.
Criza de coronavirus a avut un impact semnificativ asupra multor sectoare agroalimentare din UE, în principal din cauza schimbărilor rapide în ceea ce priveşte cererea şi a închiderii restaurantelor, barurilor şi cafenelelor din întreaga UE, arată CE.
„Cererile de propuneri lansate astăzi (marţi-n.r.) vin în completarea altor măsuri excepţionale adoptate recent pentru a sprijini anumite tipuri de sectoare agroalimentare. Este pentru prima dată când Comisia utilizează promovarea ca instrument de reacţie la un caz de perturbare gravă a pieţei”, se arată în comunicat.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro