Ce-şi cumpără românii cu cardul de credit
Posesorii de Bonus Card de la Garanti Bank au făcut de două ori mai multe tranzacţii online cu cardul de credit în 2011 faţă de anul anterior, a informat banca.
Valoarea totală a cumpărăturilor pe internet cu cardul de credit de la Garanti Bank a depăşit, în 2011, 4,5 milioane de euro, cu 40% mai mult decât în 2010. Valoarea medie a unei tranzacţii a fost de 110 lei. În prezent, Garanti Bank are în portofoliu peste 115.000 de carduri de credit.
Cei mai mulţi bani au fost cheltuiţi pentru a cumpăra produse cosmetice şi electrocasnice. Topul achiziţiilor online cu Bonus Card este completat de către electrice, bilete de avion şi vacanţe în străinătate.
"Tendinţa observată la nivelul pieţei este că românii recurg din ce în ce mai des la plăţile pe internet, odată cu creşterea încrederii în acest mijloc de plată. În 2012, estimăm că numărul tranzacţiilor online cu Bonus Card se va dubla faţă de 2011, în timp ce volumul acestora va creşte cu 50%", a declarat Murat Atay, CEO Garanti Bank Romania.
Garanti Bank a lansat, la începutul acestui an, o campanie prin care toate achiziţiile făcute online cu Bonus Card, inclusiv plata taxelor şi impozitelor, sunt împărţite automat în trei rate egale fără dobândă. Campania se desfăşoară până la 31 martie şi cuprinde atât site-urile din România, cât şi pe cele din străinătate.
Garanti Bank, prezentă pe piaţa din România din 1998, are un portofoliu de peste 240.000 de clienţi. Banca deţine o reţea de 78 de agenţii, 193 de bancomate şi peste 7.300 de terminale POS.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro