Cea mai importantă tranzacţie din retailul alimentar din ultimii şapte ani: De ce a fost atât de mare interes pentru operaţiunile Cora în România?
Hipermarketurile Cora din zona Lujerului, din Pantelimon şi din mallul Sun Plaza, toate din Bucureşti, sunt unele dintre cele mai bune magazine pe suprafaţă mare din România ca vânzări, spun sursele din piaţă ale ZF.
♦ La finalul săptămânii trecute, Carrefour a anunţat preluarea operaţiunilor Cora în România.
Hipermarketurile Cora din zona Lujerului, din Pantelimon şi din mallul Sun Plaza, toate din Bucureşti, sunt unele dintre cele mai bune magazine pe suprafaţă mare din România ca vânzări, spun sursele din piaţă ale ZF.
În urmă cu circa un deceniu, în vremurile de glorie ale magazinelor pe format mare, hipermarketul Cora Lujerului avea vânzări anuale de peste 100 mil. euro, fiind între primele trei unităţi de retail din România ca vânzări. La vârf se mai găseau hipermarketul Auchan Titan şi cel al Carrefour din zona Orhideea.
Între timp, piaţa s-a aglomerat, comportamentul de consum s-a schimbat, clienţii mizând tot mai mult pe proximitate, astfel că vânzările acestor unităţi mari au scăzut. Ele rămân însă în top, datorită faptului că au suprafeţe de chiar şi peste 10.000 mp şi până la 50.000 de articole la raft.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro