Cel mai cunoscut brand de mobilă din lume cheltuie 100 milioane de euro pentru combaterea schimbărilor climatice

Autor: Teona Tomoiaga Postat la 27 noiembrie 2019 86 afişări

IKEA, cel mai mare grup de mobilă din lume, a declarat miercuri, că va cheltui aproximativ 100 milioane de euro (110 milioane dolari) în vederea sprijinirii furnizorilor săi direcţi în trecerea la energia regenerabilă, transmite Reuters.

Totodată, proprietarul brand-ului Inter IKEA, care este responsabil de aprovizionare, a afirmat că a planificat să investească în jur de 100 milioane de euro în proiecte de eliminare a carbonului din atmosferă prin reîmpădurire şi protecţia pădurilor, potrivit sursei citate.

El a mai spus că noile investiţii vor face parte din strategia sa pentru ca IKEA să devină un factor pozitiv pentru climă până în 2030.

În septembrie, Grupul Ingka, care deţine majoritatea magazinelor IKEA, s-a angajat să-şi depăşească obiectivul din 2020 pentru a produce la fel de multă energie regenerabilă ca energia pe care o consumă până la sfârşitul anului.

Peste 400 de firme, inclusiv IKEA, H&M, Coca-Cola şi Sony s-au angajat la o iniţiativă susţinută de U.N., care să contribuie la limitarea încălzirii globale la sub două grade Celsius.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IKEA,
CLIMA,
FURNIZORI

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.