Cel mai mare proprietar român de malluri sfidează pandemia şi lansează un nou tip de business. Cum vor arăta noile sale magazine şi unde se vor afla acestea
Cea mai de succes poveste din imobiliarele româneşti a început în Iaşi, în urmă cu 20 de ani, odată cu deschiderea primului centru comercial din afara Bucureştiului şi a celui de al doilea mall al ţării. De atunci, investiţiile Iulius, dezvoltatorul imobiliar creat de antreprenorul ieşean Iulian Dascălu, au continuat, s-au diversificat, au crescut, au depăşit graniţele oraşului de origine, ajungând, cu proiectele deja dezvoltate şi cele ce urmează să fie lansate, la o valoare totală de peste 1 miliard de euro, potrivit informaţiilor acordate de reprezentanţii grupului Iulius pentru cel mai recent cover story publicat în Business MAGAZIN.
De curând, compania a lansat conceptul de Family Market, marcând cei 20 de ani de la primul mall inaugurat, în Iaşi. Family Market se pliază pe aşteptările şi necesităţile locuitorilor din zone rezidenţiale în expansiune, spun reprezentanţii companiei. Primul Family Market este în etapa de avizare şi autorizare, iar lucrările vor demara în acest an, în funcţie de finalizarea acestor demersuri. Proiectul este dezvoltat în comuna Miroslava, parte din zona metropolitană a oraşului Iaşi.
Aşa cum îi spune şi numele, Family Market îşi propune să fie un loc în care ai acces la toate serviciile necesare, aproape de casă, punând accent pe eficienţă, sustenabilitate şi valorificarea timpului. „Formatul de mici dimensiuni integrează atât un supermarket şi un mix personalizat de servicii, cât şi parcuri amenajate şi spaţii recreative”, explică reprezentanţii companiei. Primul astfel de spaţiu se va afla în comuna Miroslava, în apropiere de Iaşi şi va avea o suprafaţa închiriabilă de retail de aproximativ 6.200 mp.
„Pentru ca proiectul şi componentele integrate să răspundă cerinţelor particulare, s-a creat platforma www.family-market.ro, unde locuitorii pot trimite sugestiile lor de servicii pe care şi le doresc la doi paşi de casă. Coffee shop, farmacii, florării, saloane de înfrumuseţare, spălătorii, brutării, puncte de prezentare a micilor producători sunt o parte dintre activităţile care se vor regăsi în mijlocul comunităţii”, explică reprezentanţii companiei. Acestea vor fi completate cu facilităţi de recreere şi parc, devenind un pol de interacţiune socială – doar parcul se va întinde pe 4.200 mp.
Valoarea investiţiei în Family Market este de 6,8 milioane de euro, potrivit informaţiilor acordate anterior de reprezentanţii companiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro