Cel mai nou spectacol de la New York: Lansarea Galaxy S4. Cu ce a venit nou Samsung? Galerie FOTO
Câteva mii de oameni au fost aseară în Radio City Music Hall la lansarea oficială a modelului Galaxy S4.
Câteva mii de oameni au fost aseară în Radio City Music Hall la lansarea oficială a modelului Galaxy S4. Alte câteva sute s-au adunat în Times Square pentru a vedea în direct prezentarea noului model de telefon al companiei coreene, model care are o grosime de 7,9 mm, un ecran de cinci inci şi două camere - una principală de 13 mega pixeli şi una secundară de 2 mega pixeli. Galaxy S4 poate folosi ambele camere simultan şi poate face poze cu sunet, sunet care să fie reprodus atunci când o persoană se uită la imaginea respectivă. Samsung a implementat şi "Air Gesture", care îi permite utilizatorului să treacă de la o pagină la alta, să răspundă la un apel sau să schimbe o melodie doar prin mişcarea mâinii, fără a mai fi necesar contactul cu ecranul telefonului. Sud coreeni au implementat de asemenea tehnologia tehnologie eye-track (ce face ca un videoclip să se oprească automat după posesorul nu mai priveşte ecranul). Cu ce mai vine la pachet noul telefon al Samsung? La ora 19 şi 15 minute JK Shin, preşedintele şi şeful diviziei de IT and Mobile Communications din cadrul Samsung Electronics a intrat pe scenă pentru a prezenta noul model de telefon al companiei, Galaxy S4. Sosirea sa pe scenă a fost precedată o scurtă reprezentaţie a unui MC şi a orchestrei Radio City Music Hall. Intervenţia lor nu a fost una îndelungată în contextul în care evenimentul deja se decalase cu câteva minute din cauza faptului că la ora 19.00 - ora anunţată pentru începerea evenimentului - o parte din invitaţi nu reuşiseră să intre. Cozile pentru intrarea în sală făceau înconjurul clădirii.
Totuşi, în momentul în care JK Shin a intrat pe scenă aproape toate cele 5.933 de locuri din Radio City Music Hall erau ocupate. În stânga se vorbea coreeană, în spate spaniolă, în dreapta rusă şi în faşă o limbă pe care nu am reuşit să o identific. Pentru lansare Samsung a adunat la o laltă parteneri, angajaţi şi jurnalişti din toate colţurile ţării. Toţi au văzut aseară telefonul ce urmează a fi lansat pe piaţă la finalul lunii aprilie. Atunci urmează a fi lansat şi în România alături de alte 54 de state.
Noul telefon al celor de la Samsung este rezultatul "unui proces de urmărire a vieţii de zi cu zic", aşa a precizat JK Shin în primele sale minute pe scenă. Vorbeşte măsurat şi cu un accent coreean, gesticulează mult şi nu spune glume. Aşa s-ar rezuma pe scurt reprezentantul Samsung după prezentarea făcută noului model de telefon. Puţini au fost cei care i-au urmărit discursul, cei mai mulţi fiind atenţi la caracteristicile pe care le anunţa pentru noul telefon. A vorbit direct de funcţii. De fapt, întreaga lansare a mizat pe funcţiile noului telefon, lăsând designul, foarte asemănător cu cel al S3, pe plan secund.
După discursul său au urmat mai multe mini spectacole care au vut rolul de a prezenta Galaxy S4, model lansat chiar acasă la Apple, principalul rival al sud-coreenilor.
Noul Galaxy, al patrulea din serie, este mai subţire, mai uşor are un ecran mai mare şi o baterie mai bună. Galaxy S4 nu vine să se bată însă cu fraţii săi mai "bătrâni" ci cu Iphone 5 care a câştigat în trimestrul patru din 2012 prima poziţie în topul celor mai bine vândute smartphone-uri.
În această luptă Samsung aruncă dual camera, o funcţie ce permite utilizarea simultană a celor două camere. Astfel, imaginea rezultată cuprinde atât poza de bază, realizată cu camera principală, cât şi poza fotografului inclusă în prima. De asemenea, displayul se ajustează în funcţie de luminozitate şi de context. Deşi multe detalii tehnice şi multe dintre funcţiile noului telefon al celor de la Samsung au fost publicate în presă anterior lansării, Samsung şi-a mai păstrat câţiva aşi în mânecă. Printre aceştia se numără faptul că noul model Galaxy funcţionează şi cu mănuşi. În industria de telefonie mobilă lansarea unui nou model de telefon se face cu surle şi trâmbiţe, fără însă a fi anunţate oficial detaliile noului produse. Se lansează teasere, slogane, se investesc milioane de euro în publicitate, totul pentru a pregăti lansarea noului telefon şi pentru a menţine interesul publicului. Acest tip de campanii dau naştere însă şi la o serie de speculaţii, care în final se dovedesc mai mult sau mai puţin adevărate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro