Cele mai responsabile companii din România: NEPI Rockcastle - SCIKiDS Festivalul Ştiinţei

Autor: Bogdan Angheluţă Postat la 30 martie 2019 70 afişări

Cele mai responsabile companii din România: NEPI Rockcastle - SCIKiDS Festivalul Ştiinţei

Motivaţie

SCIKiDS Festivalul Ştiinţei este un eveniment susţinut de NEPI Rockcastle, realizat de Asociaţia faSCInation cu sprijinul  Da Vinci, Fun Science, UPC România şi al Centrului Edulier. Evenimentul are ca scop popularizarea ştiinţei în rândul tinerilor, adulţilor şi copiilor şi stimularea interesului românilor faţă de ştiinţă.

Organizarea festivalului SCIKiDS în incinta centrelor comerciale din grupul NEPI Rockcastle, un investitor şi dezvoltator de proprietăţi comerciale, aduce ştiinţa în mediul în care oamenii se simt confortabil şi în care îşi petrec timpul liber.

Descrierea proiectului

SCIKiDS Festivalul Ştiinţei a fost organizat în incinta Mega Mall în anul 2018. De-a lungul celor două zile, vizitatorii centrului comercial au avut ocazia să descopere aspecte interesante despre natură şi mediul înconjurător, vizitând cele cinci zone dedicate: Sci, Tech, Fun, Edu şi Art. Toate experimentele şi reacţiile au fost explicate pe înţelesul copiilor.

În cadrul Festivalului Ştiinţei au fost folosite metode de învăţare moderne, adaptate stilului de viaţă al copiilor: aceştia au interacţionat cu vloggerii pe care îi urmăresc pe YouTube şi au participat la ateliere interactive, jocuri cu obiecte ştiinţifice interactive, competiţii cu roboţi şi jucării inteligente, alături de persoanele cu care erau familiarizaţi din mediul online.

Rezultate

Ultima ediţie a festivalului a avut loc în perioada 20-21 octombrie 2018, în centrului comercial Mega Mall, şi a atras peste 10.000 de oameni dornici să fie iniţiaţi în tainele ştiinţei, care au participat la aproximativ 40 de activităţi cu caracter educativ.

Valoarea investiţiei în cea mai recentă ediţie a Festivalului Ştiinţei SCIKiDS este de aproximativ 15.000 de euro, iar costul a fost susţinut, în cea mai mare parte, de NEPI Rockcastle. În dezvoltarea, promovarea şi implementarea proiectului a fost implicată o echipă de aproximativ 60 de voluntari.


Venit operaţional (2018)

139 mil. euro

Număr de angajaţi

282

Intervalul de implementare a proiectului

octombrie 2018

Valoarea investiţiei

15.000 euro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.