Chinezii „se îngroapă” în lux? Prada revine pe creştere după trei ani de vânzări scăzute, pe fondul unui apetit nestăvilit al pieţei din China
Prada a revenit pe creştere în primele şase luni ale anului în contextul în care planul de revitalizare a businessului începe să dea roade, după trei ani de scăderi la nivelul vânzărilor, potrivit Bloomberg.
Vânzările de retail au crescut cu 9,7%, împingând veniturile totale ale companiei înspre 1,54 miliarde de euro, transmite compania. Analiştii se aşteptau la venituri de 1,52 miliarde de euro.
Compania italiană profită de valul pornit din China care a readus o perioadă de creştere pentru rivali precum LVMH şi Kering, anul trecut.
Prada a crescut masiv preţurile şi a promovat intensiv noua geantă Galeria şi noile modele ale acesteia, încercând să fie un brand mai prezent în mediul online şi să îşi revitalizeze liniile de încălţăminte.
Compania a transmis că noile modele de încălţămintea au avut rezultate bune în prima jumătate a anului, în timp ce produsele din piele au început iar să fie căutate. Vânzările au fost sporite şi de 36 de magazine noi de tip pop-up şi parteneriate cu furnizori din comerţul online precum Yoox Net-A-Porter Group şi Farfetch.
Marja de profit a companiei a crescut la 18%, de la 17%, în primele şase luni.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro