Chinezii „se îngroapă” în lux? Prada revine pe creştere după trei ani de vânzări scăzute, pe fondul unui apetit nestăvilit al pieţei din China

Autor: Alex Ciutacu Postat la 01 august 2018 188 afişări

Chinezii „se îngroapă” în lux? Prada revine pe creştere după trei ani de vânzări scăzute, pe fondul unui apetit nestăvilit al pieţei din China

Prada a revenit pe creştere în primele şase luni ale anului în contextul în care planul de revitalizare a businessului începe să dea roade, după trei ani de scăderi la nivelul vânzărilor, potrivit Bloomberg.

Vânzările de retail au crescut cu 9,7%, împingând veniturile totale ale companiei înspre 1,54 miliarde de euro, transmite compania. Analiştii se aşteptau la venituri de 1,52 miliarde de euro.

Compania italiană profită de valul pornit din China care a readus o perioadă de creştere pentru rivali precum LVMH şi Kering, anul trecut.

Prada a crescut masiv preţurile şi a promovat intensiv noua geantă Galeria şi noile modele ale acesteia, încercând să fie un brand mai prezent în mediul online şi să îşi revitalizeze liniile de încălţăminte.

Compania a transmis că noile modele de încălţămintea au avut rezultate bune  în prima jumătate a anului, în timp ce produsele din piele au început iar să fie căutate. Vânzările au fost sporite şi de 36 de magazine noi de tip pop-up şi parteneriate cu furnizori din comerţul online precum Yoox Net-A-Porter Group şi Farfetch.

Marja de profit a companiei a crescut la 18%, de la 17%, în primele şase luni.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
vanzari,
prada

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.