Claudio Cisullo, One United: Bucureştiul are un mare potenţial de creştere datorită prezenţei companiilor internaţionale şi disponibilităţii terenurilor în zone centrale
Bucureştiul prezintă în continuare potenţial mare de dezvoltare având în vedere că încă sunt terenuri disponibile în zonele centrale în timp ce în alte zone încă sunt foste platforme industriale care încă nu au fost transformate în proiecte imobiliare.
Bucureştiul prezintă în continuare potenţial mare de dezvoltare având în vedere că încă sunt terenuri disponibile în zonele centrale în timp ce în alte zone încă sunt foste platforme industriale care încă nu au fost transformate în proiecte imobiliare.
„Avantajul în Bucureşti este că încă poţi construi în locaţii foarte bune. Încă 15 de ani cel mult se va mai putea acest lucru. Sunt mulţi cei care vor să ne vândă terenuri, iar noi acum analizăm oportunităţile şi analizăm şi alte zone din România care să se potrivească cu strategia noastră. Potenţialul din Bucureşti este unul ridicat, iar ţelul nostru este acela de a schimba acest oraş“, a spus Claudio Cisullo, preşedintele Consiliului de Administraţie al One United Properties, cel mai activ dezvoltator de pe piaţa locală.
Claudio Cisullo este fondator şi preşedintele al CC Trust Group AG, un business de familie activ la nivel internaţional, cu investiţii în sectoarele biotehnologiei, mărfurilor, agrementului, produselor farmaceutice, serviciilor profesionale, imobiliarelor şi tehnologiei. El are o experienţă de peste 30 de ani în finanţe corporative, M&A, capital de risc şi capital privat şi este investitor activ pe piaţa imobiliară rezidenţială şi comercială de câţiva ani.
„În România prin ACC Investment, parte a CC Trust Group am achiziţionat mai multe apartamente pe care le închiriem, atât pentru expaţi cât şi pentru români. Aşa am ajuns să îi cunosc pe cei de la One United. Am cumpărat de la mai mulţi dezvoltatori, însă aceştia m-au impresionat. În România mai avem şi compania IQ Chain cu 150 de angajaţi în Bucureşti, o companie de outsourcing care lucrează cu 23 de ţări de pe patru continente. Cunosc bine piaţa românească deoarece sunt în boardul Ringier România, companie media activă în România de 30 de ani. Aşa am ajuns la concluzia că România este interesantă şi din punct de vedere imobiliar“, a explicat Claudio Cisullo. El a subliniat că „România are deja pe piaţa locală branduri internaţionale, salariile cresc şi cu toţii vor o viaţă mai bună, o locuinţă mai bună. În Cehia şi Ungaria avem costuri cu forţa de muncă mai mari, din acest motiv şi randamentele sunt mai mici acolo şi mai mari aici“.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro