Clienţii BCR au plătit taxe şi impozite prin internet şi phone banking în valoare de peste 400.000 lei
Clienţii BCR au plătit în ianuarie taxe şi impozite de peste 150.000 lei prin serviciile de internet banking şi banking prin telefon ale băncii, ceea ce se adaugă la tranzacţiile în valoare de circa 250.000 de lei înregistrate de la lansarea acestor servicii de plăţi către fisc, în septembrie 2011.
Banca Comercială Română oferă clienţilor săi persoane fizice posibilitatea achitării contribuţiilor, impozitelor, a taxelor sau altor obligaţii faţă de bugetul statului sau bugetele administraţiilor locale prin internet sau telefon. "Clienţii noştri au primit extrem de bine serviciul oferit de BCR. Acum ei pot să îşi achite contribuţiile, impozitele, taxele sau alte obligaţii faţă de bugetul statului sau bugetele administraţiilor locale prin intermediul serviciilor de internet banking - Click 24 Banking şi phone banking - Alo 24 Banking", a declarat Valentin Florin Gălăţanu, directorul executiv al Direcţiei Tranzacţii Bancare din cadrul BCR.
Utilizatorii de internet banking şi banking prin telefon de la BCR au la dispoziţie şabloane predefinite care permit plata taxelor şi impozitelor către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetul de asigurări sociale de sănătate ori bugetele administraţiilor locale. Serviciul este gratuit, fără comisioane la plată; opţiunea este disponibilă fără preînregistrare pe site-urile administraţiilor publice centrale sau locale.
Cei care vor să-şi plătească, în schimb, taxele la ghişeele BCR trebuie să se prezinte la bancă cu ordine de plată tipărite în formatul pus la dispoziţie de Ministerul Finanţelor. De asemenea, clienţii pot face plăţi şi în numele altei persoane fizice.
Cadrul legislativ în vigoare permite Ministerului Finanţelor Publice să deschidă conturi tranzitorii la instituţiile de credit, pe bază de convenţii bilaterale încheiate între părţi, cu scopul de a colecta contribuţiile, impozitele, taxele sau alte obligaţii faţă de bugetul general consolidat de la contribuabilii persoane fizice, clienţi ai instituţiilor de credit respective.
Banca transmite către Ministerul Finanţelor Publice, prin intermediul unui canal securizat, un mesaj electronic conţinând detaliile complete privind operaţiunile de plăţi individuale aferente sumelor colectate. În baza informaţiilor cuprinse în mesajul electronic, Ministerul Finanţelor Publice asigură transferul sumelor către conturile corespunzătoare de venituri bugetare, în termen de maxim o zi lucrătoare de la data creditării contului deschis la trezoreria operativă centrală.
După primele nouă luni ale anului trecut, BCR şi-a păstrat prima poziţie în topul băncilor din România, cu active de peste 17 mld. euro şi o cotă de piaţă de peste 20%. BCR are cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.000 de bancomate şi POS - peste 18.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de internet banking, phone-banking şi e-commerce.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro