Coca-Cola revine pe plus: volumele vândute au crescut cu 1% anul trecut
Coca-Cola, cel mai mare îmbuteliator de băuturi răcoritoare de pe piaţa locală, a înregistrat în 2012 o creştere de 1% a volumelor vândute în România, conform raportului financiar prezentat de companie.
Coca-Cola, cel mai mare îmbuteliator de băuturi răcoritoare de pe piaţa locală, a înregistrat în 2012 o creştere de 1% a volumelor vândute în România, conform raportului financiar prezentat de companie. Astfel, Coca-Cola a vândut în România 162,7 mil. navete de băuturi în 2012, revenind pe plus după doi ani în care a pierdut peste 3% din volumele vândute. Brandul cu cea mai puternică creştere a fost Coca-Cola Zero, care a înregistrat un avans de "două cifre" (peste 10%), iar vânzările de ice tea au fost şi ele pe plus, în special datorită lansării recente a unui nou sortiment. Afacerile Coca-Cola au scăzut în ultimii ani de la 551 mil. euro în 2008 la 410 mil. euro în 2011, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe. Criza a afectat şi profitabilitatea companiei, în 2011 profitul ajungând la 32 mil. euro. În ultimii ani, compania şi-a restrâns activitatea închizând trei fabrici, de la Oradea, Bucureşti şi Iaşi, astfel că în prezent Coca-Cola mai deţine în România trei fabrici la Ploieşti, Timişoara şi Vatra Dornei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro