Compania Nike va înceta să vândă produse care fac referire la fostul baschetbalist Kobe Bryant
Moartea lui Kobe Bryant (41 de ani), în urma accidentului de elicopter de duminică, 26 ianuarie, a afectat pe toată lumea. Reacţiile şi consecinţele decesului legendarului baschetbalistului nu au întârziat să apară.
După ce mai multe echipe, diferiţi sportivi, dar şi persoane publice au deplâns dispariţia fostului jucător al formaţiei LA Lakers, a venit şi rândul sponsorului principal al lui Bryant, Nike, să reacţioneze.
Compania americană a emis un comunicat de presă în care a anunţat că va scoate de pe piaţă toate produsele care îi poartă numele fostului baschetbalist sau care fac referire la acesta. Nike nu vrea ca acestea să fie cumpărate acum, ca mai apoi să fie vândute de speculanţi cu sume astronomice.
Această decizie a fost deja implementată pe site-ul oficial al companiei Nike, acolo unde nu se mai găsesc produsele cu numele lui Kobe Bryant.
Pe pagina principală a site-ului, Nike a scris un mesaj emoţionant:
"Alături de milioane de sportivi şi fani din întreaga lume, suntem devastaţi de vestea tragică.
Transmitem cele mai sincere gânduri către oamenii apropiaţi de Kobe, în special către familia şi prietenii lui.
A fost unul dintre cei mai mari sportivi ai generaţiei lui şi a avut un impact imens asupra lumii sportului şi comunităţii de baschet.
A fost un membru iubit al familiei Nike.
Ne va fi foarte dor de el.
Mamba Pentru Totdeauna".
Kobe Bryant era sponsorizat de mulţi ani de Nike, era prezent la mai multe evenimente organizate de compania americană şi se îmbrăca în hainele fabricate de Nike, în perioada în care juca baschet.
Legendarul jucător s-a retras de la echipa LA Lakers, formaţie pentru care a evoluat timp de 20 de ani, în aprilie 2016.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro