Companiile din România, faţă în faţă cu tehnologiile disruptive
Majoritatea companiilor din România se concentrează pe exploatarea succesului modelului de business actual şi sunt mai puţin atente la tendinţele din piaţă, care le pot zdruncina poziţia, arată cel mai recent sondaj EY derulat în România. De altfel, doar 48% dintre companii consideră că sunt pregătite pentru a face faţă schimbărilor disruptive. Cât de pregătite sunt companiile locale să răspundă acestor provocări şi care sunt tehnologiile cu cel mai mare impact asupra afacerilor din România?
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro