CONFERINŢA MEDIAFAX: Transportatorii sunt nemulţumiţi de dialogul cu ministerul de resort, reclamă o comunicare mai bună
Transportatorii, în special firmele de curierat şi cele de transport persoane, sunt nemulţumiţi de comunicarea de până în prezent cu miniştrii care s-au succedat la Ministerul Transporturilor, făcând apel la un dialog mai bun pentru rezolvarea problemelor de infrastructură.
"Am început să discutăm cu Guvernul României (după înfiinţarea Coaliţiei pentru Dezvoltarea României - n.r.). De fiecare dată - şi avem o întâlnire lunară cu primul ministru - ministrul Transporturilor a lipsit cu desăvârşire de la aceste întâlniri. Mă refer la toţi miniştrii care au fost până acum, domnul Rus (Ioan Rus, predecesorul actualului ministru, Iulian Matache - n.r.) şi cine a fost înaintea dumnealui. Vreau să-i facem o propunere domnului ministru, să deschidă calea dialogului, prin dialog se pot rezolva o mulţime de lucruri, pentru că nu e posibil să nu discuţi un Master Plan şi cu oamenii de afaceri din România, mai ales în domeniu", a declarat joi Felix Pătrăşcanu, managing partner şi unul din cei trei acţionari ai companiei de curierat Fan Courier, la conferinţa Mediafax Talks About Transport&Logistics.
El subliniază că în România s-au făcut foarte puţine investiţii în infrastructură, ceea ce îngreunează activitatea transportatorilor şi eficienţa în materie de timp, indiferent de investiţiile pe care aceştia le realizează.
"Suntem rămaşi foarte tare în urmă, vedem cum toate ţările din jurul nostru se dezvoltă. Nu trebuie să ne facem un titlu de glorie, că Master Planul nostru este model pentru Europa. Noi trebuie să dăm o infrastructură, până la urmă. Au trecut 25 de ani şi, indiferent de cât de multe investiţii am face, atâta timp cât noi nu putem trece munţii într-un timp prin care să expediem mărfurile dumneavoastră la timp, toată discuţia nu-şi mai are rostul", a punctat Pătrăşcanu.
Acţionarul Fan Courier a menţionat că firma a efectuat investiţii mari, însă cu toate acestea, are dificultăţi în a ajunge în principalele oraşe în timpul propus, în special în oraşele terminus faţă de Bucureşti, respectiv la Suceava, Baia Mare, Cluj sau, Timişoara, din cauza lipsei de infrastructură.
"În România, pe infrastructură s-a făcut foarte puţin. Sunt bani europeni, sunt o mulţie de lucruri care se pot face", a mai spus Pătrăşcanu, făcând un un apel la noul ministru al Transporturilor pentru un mai bun dialog cu mediul de afaceri din domeniu şi pentru punerea în aplicare a unor planuri de dezvoltare a infrastructurii din România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro