Consiliul Concurenţei a lansat o platformă digitală pentru monitorizarea preţurilor carburanţilor

Postat la 01 iulie 2019 174 afişări

Consiliul Concurenţei a lansat, luni, o platformă on-line prin care consumatorii au posibiliatea să afle preţurile practicate de către principalele reţele de distribuţie a carburanţilor auto. Prin „Monitorul Preţurilor Carburanţilor” se mai pot semnala şi discrepanţele de preţ sau alte nereguli.

Consiliul Concurenţei a lansat o platformă digitală pentru monitorizarea preţurilor carburanţilor

„Monitorul Preţurilor Carburanţilor”, platforma lansată, luni, de către Consiliul Concurenţei, este valabilă atât sub formă de aplicaţie web cât şi ca aplicaţie mobilă.

Momentan, aplicaţia funcţionează doar pentru piaţa de carburanţi, integrând companii ca OMV Petrom, Mol, Rompetrol, Lokoil, Socar şi Gazprom. În continuare, va integra şi companiile mici şi se va extinde şi asupra industriei alimentare, întrucât lansarea aplicaţiei face parte din proiectul „Monitorul preţurilor pentru alimente şi carburanţi”.

Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.