Coşul minim pentru începerea şcolii: 190 lei
Selgros Cash&Carry România lansează oferta de produse pentru începerea şcolii. Toate produsele necesare pentru noul an şcolar sunt disponibile în magazine, cu preţuri pornind de la 0,29 de lei. Părinţii ai căror copii sunt elevi în şcoala generală vor cheltui în medie între 350 şi 400 lei pentru a-i pregăti de începerea şcolii, în timp ce coşul minim se ridică la 190 de lei. Cumpărăturile de bază includ uniformele, echipamentele de sport, ghiozdanele şi rechizitele – caiete, penare, stilouri, creioane colorate.
„Scăderea cu 5% a coşului mediu de cumpărături se datorează efectelor produse de ofertele şi promoţiile retailerilor. Cel mai mare trafic de cumpărători îl vom înregistra în magazinele Selgros în week-endul premergător începerii noului an şcolar, când părinţii alături de copii vor face ultimele cumpărături”, declara Pia Krauss, reprezentanta Selgros Cash&Carry România.
Conform estimărilor, în perioada august-septembrie, cele mai cumpărate produse la Selgros dintre cele destinate începerii noului an şcolar sunt caietele A4 şi A5 (la 1,30 lei respectiv 0,40 lei), rucsacurile (9,99 lei), creioanele colorate (8 lei) sau articolele de îmbrăcăminte - echipamentele de sport (59 lei) şi cămăşi (29 lei).
Cele mai ieftine produse Selgros pentru începerea şcolii sunt: coperţi A5 la 0,29 lei, caiete A5 la 0,38 lei, stilou cu 2 rezerve la 1,99 lei, radieră 0,59 lei, set geometrie la 1,98 lei, rucsac la 9,99 lei. Totodată, oferta Selgros Back to School mai include şi articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte, caiete speciale sau ustensile de scris.
Oferta „Back to school” este disponibilă în toate magazinele Selgros Cash&Carry din ţară în perioada august-septembrie 2014.
Selgros Cash&Carry România şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 19 magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava şi Constanţa. Compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ en-gros din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Polonia, România şi Rusia. Aceasta include mărcile Prodega/Growa/Howeg, Selgros Cash&Carry, Transgourmet Germania şi Transgourmet Franţa. În 2013, Grupul înregistra 22.300 de angajaţi în Europa şi venituri de circa 8,2 mld. CHF. Transgourmet are sediul la Basel şi este parte a Coop Group.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro