Creşterea preţurilor îi revoltă şi pe bogaţi. Unele branduri de lux au început să ofere discounturi pentru a nu pierde clienţi. „Această situaţie nu mai funcţionează, chiar şi clienţii foarte bogaţi sunt supăraţi”
Creşterea preţurilor la articolele de lux i-a dezamăgit pe unii clienţi, acestând lucru forţând o schimbare în politica de preţ a companiilor, scrie Bloomberg.
„Această situaţie nu mai funcţionează, chiar şi clienţii foarte bogaţi sunt supăraţi”, a explicat Claudia D’Arpizio, partner la Bain.
Marii jucători din industrie îşi vor ajusta strategiile de preţ şi se vor concentra din nou pe produsele mai accesebile, prezice analistul Bain.
Chanel a făcut vâlvă la începutul acestui an când a crescut preţul la geanta sa clasică dincolo de pragul psihologic de 10.000 de euro.
Compania din această rareori îşi reudc preţuri. Acesta este însă cazul Yves Saint Laurent care a anunţat discounturi la unele genţi, anticipând greşit preţul pe care clienţii au fost dispuşi să-l plătească.
Bain prognozează ca piaţa bunurilor de lux să stagneze în 2024 sau să înregistreze o creştere de maxim 4%, în cel mai profitabil şcenariu. În 2023 piaţa a crescut cu 8%, iar în 2022 cu 13%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro