Criza şomajului în China îi împinge pe tineri să devină influenceri
China se confruntă cu o criză de ocupare a forţei de muncă, în special în rândul tinerilor. În iulie 2023, rata şomajului urban pentru tinerii chinezi cu vârste între 16 şi 24 de ani a atins un maxim de 21,3%.
După ce a renunţat la a mai lucra în educaţie, în august anul trecut, din cauza măsurilor guvernului chinez care au afectat meditaţiile, He Ajun, un vlogger din Guangzhou, în vârstă de 32 de ani, şi-a găsit o nouă ocupaţie ca influencer în domeniul şomajului, informează Reuters.
Având 8.400 de urmăritori, He oferă sfaturi despre carieră şi împărtăşeşte din experienţa sa de şomer „de cursă lungă”.
Deşi până la 31 de ani nu a realizat nimic notabil, după cum a spus chiar el într-o postare din decembrie, He câştigă acum aproximativ 5.000 de yuani (700 de dolari) pe lună prin reclame pe vloguri, editare de conţinut, consultanţă privată şi din vânzarea de obiecte artizanale pe stradă.
China se confruntă cu o criză de ocupare a forţei de muncă, în special în rândul tinerilor.
În iulie 2023, rata şomajului urban pentru tinerii chinezi cu vârste între 16 şi 24 de ani a atins un maxim de 21,3%, înainte ca guvernul să suspende publicarea datelor privind şomajul.
Cu un număr record de 11,79 milioane de absolvenţi de universităţi în acest an, mulţi tineri se confruntă cu greutăţi în găsirea unui loc de muncă, iar mulţi sunt nevoiţi să accepte posturi sub studiile pe care le au.
He Ajun consideră că freelancingul va deveni o abilitate esenţială pentru viitor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro