CSR 2022, anuarul Business Magazin dedicat responsabilităţii sociale. Cum vor companiile din România să schimbe societatea în bine? EY 30 de fapte bune - EY România
Motivaţie:
Ideea campaniei a venit în contextul aniversării a 30 de ani de activitate EY în România. Toate propunerile de proiecte înscrise au venit de la angajaţii EY România.
Descrierea proiectului:
Angajaţii companiei sunt cei care au propus ONG-uri şi proiecte în cadrul campaniei, din diverse arii de activitate. „Ne dorim ca prin această campanie să susţinem 30 de proiecte sociale din diverse domenii, dar şi să încurajăm implicarea colegilor în acţiunile de CSR”, descriu reprezentanţii EY motivele de lansare a acestei campanii, cu prilejul aniversării de 30 de ani a companiei pe piaţa locală. Faptele bune se vor derula pe tot parcursul anului 2022, iar toate cele 30 de proiecte comunitare au fost propuse de echipa EY şi se vor concretiza în ore de voluntariat, asistenţă de specialitate acordată unor ONG-uri, ajutor financiar caritabil, operaţiuni de fundraising, colectare de bunuri, asistarea persoanelor cu nevoi speciale sau proiecte de mediu. „Implicarea echipei EY în aceste proiecte, care ajută comunitatea în care operăm, este o extindere a amprentei binelui, o implicare în construcţia comunitară, un fundament fără de care un mediu de business echitabil, sănătos şi echilibrat nu ar putea exista”, adaugă reprezentanţii EY România. Printre asociaţiile şi organizaţiile nonguvernamentale implicate în programul EY 30 de fapte bune se numără Asociaţia Casa Bună, Asociaţia Aluziva, Asociaţia Iubire, asociaţia Niciodată Singur, Mai Mult Verde, asociaţia Pirita Children, Asociaţia Robi, Asociaţia Română a Tinerilor cu Iniţiativă, asociaţia Gifted Education, Asociaţia Persoanelor cu Boli Inflamatorii Intestinale Din România (ASPIIR) şi altele.
Rezultate:
În urma campaniei, EY România s-a implicat în:
• Proiectele de educaţie „Învaţă să reuşeşti” şi „Innomate” cu United Way România;
• Fundaţia Conservation Carpathia – „Nature@Work” – proiect de protejare a mediului;
• Junior Achievement România – „The Company” – educaţie antreprenorială;
• Campania „Help Ukraine”;
• Campania „Scrisori către Moş Crăciun”;
• Campania „Înapoi la şcoală”.
„Credem că avem datoria de a acţiona responsabil şi în interesul pe termen lung al tuturor părţilor interesate, ghidaţi de scopul nostru de a construi o lume care funcţionează mai bine. Prin intermediul programului EY de responsabilitate socială, colegii noştri îşi folosesc abilităţile, cunoştinţele şi experienţa pentru a aduce schimbări pozitive”, spun reprezentanţii EY România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro