CSR 2023. RELOVE
La Nespresso, strategia de sustenabilitate stă la baza promisiunii brandului, iar obiectivele de sustenabilitate prioritare ale companei sunt cele de net zero şi circularitate. O parte importantă a acestui angajament o reprezintă extinderea ciclului de viaţă al produselor oferite. Astfel, pe lângă colectarea şi reciclarea capsulelor de cafea utilizate, compania a căutat modalităţi de a recondiţiona şi recicla espressoarele din ofertă. Iniţiativa RELOVE vine în completarea eforturilor depuse pentru colectarea şi reciclarea capsulelor utilizate, oferind mijloacele necesare pentru recondiţionarea espressoarelor.
Descrierea proiectului:
Proiectul a fost lansat în februarie 2022 şi ţinteşte publicul larg. Paşii urmaţi sunt: recuperarea espressoarelor utilizate; recondiţionarea lor – ţinând cont de toate elementele de siguranţă şi sănătate, dar şi de factorul estetic, părţile defecte fiind înlocuite, espressorul, decalcifiat, iar rezervorul de apă, înlocuit; evaluari riguroase; reciclarea espressoarele care nu au putut fi recondiţionate.
Rezultate:
Aproximativ 300 persoane au achizitionat espressoare recondiţionate. Recondiţionând espressoarele şi prelungindu-le astfel durata de viaţă, s-a redus producţia de plastic şi alte materii prime, precum şi emisiile de CO2, deoarece aparatele sunt recondiţionate la un service local. Ca obiective viitoare, compania are în vedere creşterea numărului de consumatori care aduc espressoarele înapoi şi al celor care aleg să achiziţioneze espressoare recondiţionate RELOVE.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro