CSR 2023. Stand-Up împotriva hărţuirii stradale

Postat la 26 octombrie 2023 53 afişări

Motivaţie:

Lansarea programului Stand-Up împotriva hărţuirii stradale are la bază creşterea alarmantă a numărului de cazuri de hărţuire stradală, atât la nivel local, cât şi internaţional, dar şi dorinţa de destigmatizare a unei mentalitati bazată pe blamarea persoanei hărţuite. Un studiu social global, care a investigat fenomenul hărţuirii stradale la scară largă, în diferite culturi, a arătat că 80% dintre femeile intervievate au experimentat hărţuirea în spaţii publice, iar dintre acestea, 1 din 5 femei erau minore, şi 86% dintre martori susţin că nu au ştiut cum să reacţioneze în asemenea situaţii. Prin intermediul programului Stand-Up, L’Oréal Paris, împreună cu Right To Be şi local cu Centrul Filia, se angajează la o iniţiativă continuă de implicare socială de amploare şi cu obiectivul de educare privind hărţuirea stradală, dar şi al prevenţiei prin metode sigure şi eficiente prin care oamenii se pot implica. Proiectul ţinteşte persoanele de toate vârstele şi genurile care se pot regăsi în postura de „victimă” sau în ipostaza de „martor” al hărţuirii stradale.

Descrierea proiectului:

Programul a fost lansat în 2020 la nivel internaţional şi în 2022 la nivel local şi are la bază trainingul online din platforma Stand-Up, servind ca sursă primară educativă a campaniei şi fiind promovată prin intermediul unei campanii media activate pe o multitudine de canale online şi offline. De asemenea, la nivel local, programul a fost activat în şcoli şi universităţi prin intermediul Centrului FILIA, care a organizat trainingurile. Internaţional, campania Stand-Up este comunicată pe întreaga durată a anului, având câteva momente cheie de impulsionare a comunicării: Mother’s Day, Festival Season, Back-To-School. Local, în 2023, comunicarea şi activarea campaniei a fost centrată în jurul perioadei începerii şcolii, ştiind din studii că cei mai vulnerabili oameni la hărţuirea stradală sunt tinerii. Astfel, anul acesta perioada activării campaniei este septembrie-octombrie. La nivel media, campania se derulează printr-un plan de activare globală, atingând atât mediul online, cât şi cel offline, cu un prim focus pe canalele în care tinerii îşi petrec cel mai mult timp în social media (Facebook, Instagram, şi TikTok) dar şi prin puncte de comunicare cu un volum mare de urmăritori din toate generaţiile, precum OOH, radio şi TV.

Rezultate:

La nivel local, în anul 2022 un număr de 5.300 de persoane au participat la traininguri în format offline şi 7.800 în format online. L’Oréal Paris România îşi propune o creştere de 33% a ratei de parcurgere a trainingului pentru restul anului 2023, cu un target cumulat de 16.000 de persoane care să fi parcurs trainingul, atât cu sprijinul Centrului FILIA, cât şi prin intermediul platformei de training online.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.