Cu cât trebuie să scazi preţul unui produs pe care-l pui pe OLX pentru a vinde repede şi la un preţ bun
Pe platforma OLX, care are aproximativ 10 milioane de utilizatori unici pe lună, unele dintre cele mai vândute produse sunt cele care au un preţ mai mic cu minim 30% decât cel din magazine, a declarat în cadrul emisiunii de business ZF Live Răzvan Acsente, director de marketing OLX România.
„Din studiile noastre, controlăm aproximativ 50% din piaţa de utilizatori pe verticala OLX – Storia, adică segmentul nostru de imobiliare. OLX face bani din interesul businessurilor de a acapara toate audienţele, vorbim aici de publicitate, de serviciile de promovare anunţuri şi, bineînţeles, odată cu creşterea activităţii pe site există reguli. De la un anumit punct, utilizatorul trebuie să plătească pentru postarea unui anunţ. Este vorba de sume mici, aproximativ patru euro pentru o postare”, a spus Răzvan Acsente.
Citeşte continuarea pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro