Cu o investiţie ce depăşeşte 35.000 de euro Ana Maria Simoiu realizează şi vinde bijuterii din metale preţioase atât pe piaţa locală cât şi în ţări precum Anglia sau Franţa

Autor: Alexandra Cepăreanu Postat la 31 octombrie 2019 119 afişări

Cu o investiţie ce depăşeşte 35.000 de euro Ana Maria Simoiu realizează şi vinde bijuterii din metale preţioase atât pe piaţa locală cât şi în ţări precum Anglia sau Franţa

Ana Maria Simoiu, o tânără din Râmnicul Vâlcea, a investit peste 35.000 de euro în înfiinţarea companiei Sims Creation, care stă în spatele brandului Bubble of Beauty prin care antreprenoarea crează şi vinde bijuterii din aur sau argint atât pe piaţa locală, cât şi în ţări precum Anglia, Franţa, Malta, Germania sau Italia.

„La sfârşitul anului 2016 mai aveam doar câteva luni din concediul de maternitate. Atunci am realizat că trebuie să iau cu adevărat o decizie. Ce sunt? Economist sau bijutier? Astfel că, în aprilie 2017, am înfiinţat Sims Creation, companie ce stă în spatele brandului Bubble of Beauty. Am investit pentru început aproximativ 30.000 de euro în aparatură, 5.000 de euro în materie primă şi alte câteva mii de euro în instruire profesională. Pe parcursul dezvoltării brandului am continuat investiţia în special în promovare”, a spus pentru ZF Ana Maria Simoiu, designer de bijuterii şi creatorul brandului Bubble of Beauty.

Antreprenoarea spune că a fost mereu pasionată de artă, însă, deşi a vrut să urmeze liceul de arte părinţii ei, ingineri, i-au îndreptat paşii spre ştiinţele exacte.

„Totul a avut o turnură în momentul în care am călcat pentru prima dată într-un atelier de designer român. Eram în căutarea unei rochii pentru cununia civilă. În momentul respectiv, privirea mi-a fost atrasă de un brâu cusut manual. Nu îmi doream să îl cumpăr, îmi doream să creez şi eu ceva în aceeaşi idee. Ajunsă acasă, am început să cos. Aşa am realizat primul colier statement, pe care i l-am făcut cadou unei prietene. Şi de aici, povestea este simplă. Practic, nu eu am ales să merg pe acest drum, el m-a ales pe mine”, povesteşte antreprenoarea.

În prezent, în atelierul din Râmnicul Vâlcea, care se întinde pe o suprafaţă de 100 mp, lucrează o echipă de trei salariaţi, dar Ana Maria Simoiu are în plan ca până la finalul acestui an să mărească echipa cu încă două persoane.

De asemenea, majoritatea materiei prime pe care o foloseşte la realizarea bijuteriilor este achiziţionată de pe piaţa locală, însă, antreprenoarea apelează şi la pieţele externe pentru anumite materiale pe care nu le găseşte la furnizorii români.

„Majoritatea materiei prime este achiziţionată din România, dar apelăm şi la pieţe externe. Majoritatea bijuteriilor sunt realizate la comandă, însă în limita timpului disponibil reuşim să menţinem bijuterii şi în stoc pe care le avem expuse în atelierul nostru şi în câteva magazine din ţară. Bijuteriile noastre se adresează persoanelor care îşi doresc să iasă din tipare. În ultimii ani, preferinţele românilor au început să se îndrepte către produsele lucrate manual, de designer. Tot mai mulţi români aleg să investească într-un produs cu suflet, în detrimentul produselor de serie”, a adăugat Ana Maria Simoiu.

Ea spune că cele mai multe comenzi pe care le înregistrează vin din România, mai exact din zona Bucureşti-Ilfov, urmată de zona Moldovei. Totuşi, pieţele externe nu rămân neatinse de bijuteriile create de româncă, astfel că ea îşi trimite creaţiile în ţări precum Anglia, Malta, Franţa, Germania sau Italia.

În acest context, planurile de dezvoltare ale antreprenoarei vizează extinderea capacităţii de producţie şi lansarea brandului pe mai multe pieţe europene.

„Pe viitor, ne dorim să ne extindem capacitatea de producţie, astfel încât să putem  satisface dorinţa de cumpărare a unui număr cât mai mare de clienţi. De altfel, ne dorim să creştem bugetul de promovare al brandului întrucât intenţionăm să ieşim mai mult spre piaţă din Europa.”

În ceea ce priveşte problemele cu care s-a confruntat până în prezent din poziţia de antreprenor, Ana Maria Simoiu spune că cele mai mai provocări sunt reprezentante de găsirea personalului calificat şi lipsa sprijinului din partea statului.

„Ne lovim de două mari probleme: lipsa de personal calificat şi lipsa sprijinului din partea statului român -impozitare excesivă, birocraţie, taxe peste taxe-”, a conchis Ana Maria Simoiu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bijuterii,
piata,
investitie,
brand,
antreprenori,
companie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.