Cum a distrus o eroare de programare vacanţele a 300.000 de oameni. Despăgubirile se ridică la sute de milioane de lire sterline
Compania aviatică British Airways a fost acuzată de ascunderea unor informaţii, după ce, în weekend, o defecţiune la sistemul IT a dus la anularea zborurilor pentru 300.000 de pasageri, arată Daily Mail.
Eşecul sistemului a dus la anularea zborurilor în masă, ruinând planurile a mii de familii şi cauzând haos în aeroporturi. Compania aeriană a ţinut ascunse cauzele acestui inconvenient, negând un atac cibernetic şi punând totul pe seama unei „pene de curent” într-o locaţie nedezvăluită. Însă criticii au acuzat reducerea drastică a costurilor - inclusiv decizia de a concedia 700 de IT-şti din Regatul Unit şi de a contracta servicii în India. Mulţi i-au cerut demisia controversatului director executiv, Alex Truz, pe fondul abordării sale cu privire la costuri şi servicii. Pe de altă parte, Cruz a refuzat să răspundă la întrebări privind criza şi, în schimb, a postat mesaje video cu scuze pe Twitter. Lucrători din domeniul aviaţiei, inclusiv personalul BA, au folosit anonim un site numit Reţeaua Piloţilor Profesionişti pentru a-şi elibera frustrările şi mulţi l-au criticat Cruz, mai arată sursa citată.
Incidentul cauzat de compania aeriană s-ar putea rezuma la următoarele: scene haotice la Heathrow şi Gatwick, deoarece familiile au fost obligate să stea în coadă în afara clădirilor aeroportului; pasagerii au condamnat lipsa de „comunicare” a companiilor aeriene; hotelurile aflate în apropiere de aeroporturi au fost acuzate că au solicitat preţuri mult mai mari prin creşterea preţurilor pentru familiile disperate; compensarea oferită de BA ar putea ajunge la un record de 150 milioane de lire sterline.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro