Cel mai mare aquapark din România s-a redeschis.Cum arată şi care sunt noile reguli şi măsuri luate de reprezentanţii celei mai mari investiţii publice de acest fel din ţară - GALERIE FOTO

Autor: Andra Stroe Postat la 07 iulie 2020 47923 afişări

Cel mai mare aquapark din România s-a redeschis.Cum arată şi care sunt noile reguli şi măsuri luate de reprezentanţii celei mai mari investiţii publice de acest fel din ţară - GALERIE FOTO

În ultimii ani, municipiul Oradea a cunoscut o dezvoltare uimitoare, ca urmare a atragerii de fonduri europene, ajungând printre oraşele fruntaşe din România la mai multe capitole. Investiţiile în turism au ieşit în evidenţă, iar transformarea oraşului de pe Criş este vizibilă deopotrivă în Piaţa Unirii, centrul oraşului, care şi-a schimbat înfăţişarea, dar şi în zona Băilor Felix, unde s-au investit milioanele de euro. O altă investiţie care s-a transformat într-una dintre principalele atracţii ale oraşului este aquaparkul Nymphaea, unul dintre cele mai importante proiecte care au contribuit la dezvoltarea oraşului din nord-vestul ţării.

Deschis în 2016 cu o investiţie de 20 de milioane de euro, jumătate asiguraţi din fonduri europene, aquaparkul Nymphaea din Oradea este cea mai mare investiţie publică de acest fel din România. Liviu Andrica, directorul general al Administraţiei Domeniului Public Oradea, în întreţinerea căreia se află aquaparkul Nymphaea, spune că această locaţie a fost aleasă datorită poziţionării şi a resursei naturale de apă geotermală.

VEZI AICI GALERIA FOTO

Potrivit infooradea.ro, aquaparkul Nymphaea dispune de 15 bazine de înot şi relaxare, atât în exterior, cât şi în interior, 10 tobogane, structuri de joacă speciale pentru copii, şapte saune, saloane de masaj, baie turcească, salon pentru bronzat şi terenuri de sport. De asemenea, clienţii aquaparkului au la dispoziţie două restaurante şi două baruri, în jur de 120 de umbrele, peste 1.800 de dulapuri pentru depozitarea bunurilor personale, mai mult de 3.000 de şezlonguri şi 600 de scaune.

Pe lângă activităţile acvatice, vizitatorii parcului pasionaţii de sport au acces la terenurile de tenis cu piciorul, fotbal, handbal, baschet şi volei. Un bilet de acces în aquapark pentru adulţi costă 60 lei, biletul pentru elevii cu vârste între 14 şi 18 ani şi pensionari – 50 de lei, iar cele pentru copii peste 3 ani până la 14 ani – 30 lei, copiii mai mici de 3 ani având acces gratuit. Tarifele permit accesul pe tot parcursul intervalului orar 10-22.

În 2017, ultimul an pentru care există date disponibile, cifra de afaceri realizată de aquaparkul Nymphaea a fost de 14 milioane de lei (3,2 mil. euro), iar profitul s-a ridicat la 4,8 milioane de lei (1,04 mil. euro). 

În 2019, Nymphaea a funcţionat cu o echipă de 91 de angajaţi. Anual, reprezentanţii parcului continuă să investească între 70.000 şi 100.000 de euro, bani direcţionaţi mai ales spre dotarea cu aparatură specifică activităţii de întreţinere şi curăţenie, dar şi pentru promovare; anul acesta, valoarea investiţiilor bugetate este de 100.000 de euro, dintre care o parte vor fi dedicaţi construirii de noi spaţii de alimentaţie publică şi echipamente de divertisment.

„Dorim să dezvoltăm partea de divertisment oferit clienţilor, prin organizarea unor evenimente pentru copii şi tineri: spectacole şi concerte”, spune Andrica.

În anii trecuţi, în timpul săptămânii, aquaparkul înregistra zilnic în jur de 600 de clienţi, iar în timpul weekendului, în sărbătorile legale şi în minivacanţe, numărul acestora urca până la 1.500. „Clienţii noştri sunt, în general, persoane active, din toate categoriile de vârstă, media fiind de 25-30 de ani”, spune reprezentantul parcului. În ceea ce priveşte clienţii străini, de la deschidere până în prezent, numărul acestora a fost destul de mic, reprezentând un procentaj de doar 2-3% din total.

Care sunt însă normele de protecţie luate de reprezentanţii businessului în noul context de piaţă, pentru a preveni răspândirea pandemiei?

Aquaparkul Nymphaea a fost redeschis pe 3 iulie 2020. Potrivit bihon.ro, la intrarea în incinta aquaparkului va exista o zonă de triaj epidemiologic, unde vizitatorilor li se va verifica temperatura, aceştia fiind obligaţi să respecte totodată măsurile de distanţare. Şi distanţa dintre şezlonguri va fi de 2 metri.

„În contextul pandemiei de coronavirus şi a reglementărilor dispuse de autorităţi, într-o primă etapă va funcţiona doar zona exterioară a complexului de agrement. Nu vor fi disponibile în această perioadă zona de interior, cea de wellness şi nici programul de înot. Vizitatorii trebuie să ştie că vor avea obligaţia să poarte mască de protecţie la casieria Aquaparkului, precum şi în toate celelalte spaţii închise din complex. Acestea vor putea fi achiziţionate şi de la casieria Aquaparkului, la preţul de 1,5 lei", scriu cei de la bihon.ro. În plus, vizitatorii sunt sfătuiţi să cumpere biletele online de pe site-ul aquaparkului, deoarece numărul de locuri este limitat. Şi brăţările de credit pot fi achiziţionate tot online începând cu acest an. 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
oradea,
turism,
investitii

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.