Cum au reuşit doi copii să transforme un obiect vestimentar banal, pe care îl folosim zilnic, într-un business de milioane
„Întotdeauna ne contrazicem. Ne certăm, de exemplu, pe ce model de şosete să producem. Şi ajungem la un compromis: le facem pe amândouă”, povesteşte amuzat Sebastian Martinez, în vârstă de 11 ani, CEO al Are You Kidding Socks, o companie cu sediul în Miami, pe care a fondat-o alături de fratele său mai mare, Brandon, care are doar 13 ani.
Businessul a fost lansat în urmă cu cinci ani, dintr-o obsesie a lui Sebastian pentru şosetele cu modele. Iniţial a început să creeze el însuşi diverse modele, iar mai apoi, cu ajutorul mamei sale, a lansat propria linie de produse. Brandon s-a alăturat şi el businessului, ca director de vânzări. În ciuda discuţiilor în contradictoriu a celor doi fraţi, abilităţile lor s-au completat, făcându-i partenerii de business ideali. „Suntem asemenea unui puzzle”, spune Brandon.
Compania pe care au înfiinţat-o vinde acum şosete de aproape 1 milion de dolari, iar între timp ei au lansat şi o linie specială de business, numită Charity Socks, dedicată scopurilor caritabile, din vânzările de şosete din această gamă făcându-se donaţii considerabile către anumite fundaţii.
Cei doi fraţi spun că, de-a lungul timpului, au fost de mai multe ori înşelaţi de reprezentanţi ai unor astfel de organizaţii caritabile, aşa că acum totul se face prin contract.
Ca planuri de viitor, tinerii antreprenori caută acum noi parteneri de retail şi iau în calcul extinderea gamei de produse. „Vrem să facem tricouri, şepci şi pantofi”, menţionează Brandon.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro