Cum să faci milioane din vânzarea unui produs la care majoritatea oameniilor au acces gratuit
Sarah Kauss este fondatorul şi CEO-u S'well, o afacere axată pe producţia de sticle de apă din oţel inoxidabil, cu venituri proiectate pentru acest an între 10 şi 13 milioane de dolari şi 22 de angajaţi. Kauss a lucrat mai bine de un deceniu în domenii precum auditul fiscal şi imobiliarele. A renunţat la locurile de muncă ”tradiţionale” în 2010, când a pus bazele afacerii S’well. Patru ani mai târziu, sticlele ei au devenit un fashion-must şi pot fi găsite pretutindeni în Statele Unite ale Americii.
Ellen DeGeneres le-a prezentat într-o emisiune, Tom Hanks a comandat câteva pentru el, reprezentanţii Facebook au comandat 500 de astfel de sticle pentru angajaţi şi clienţi, de doi ani, sunt oferite în pungile de cadouri oferite în cadrul conferinţelor TED şi au fost vândute în ediţie limitată chiar şi în reţeaua Starbucks.
Într-un interviu acordat Fortune, Kauss povesteşte că a avut ezitări în a pune bazele propriei companii. ”Un director executiv al unei companii din imobiliare mi-a propus să mă alătur companiei ca managing director. Aş fi putut câştiga foarte mulţi bani, dar mi-am spus că nu sunt genul de om care să facă lucrurile pe jumătate, dacă aş fi acceptat, m-aş fi dedicat 100% acelei activităţi, amânând planurile mele de afaceri. I-am spus <vă doresc tot binele din lume, dar eu voi construi o companie de producţie de sticle pentru apă>.”
Ideea unei astfel de afaceri i-a venit în 2009, în urma unei excursii în Arizona, când a observat lipsurile recipientului în care îşi ţinea apa. Alcătuit dintr-un metal subţire care se încălzea la soare, i-a oferit perspectiva primei sale afaceri: ”De ce să nu creez un recipient care să menţină rece lichidul din el şi care să fie şi fashionable pe deasupra?” A început să lucreze în apartamentul ei din New York împreună cu un designer, a găsit o unitate de producţie în China şi în câteva luni a avut un prototip. Kauss a pus bazele companiei cu profitul propriu şi deţine în continuare 100% din ea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro