Cum să începi o afacere de milioane de dolari cu mai puţin de 2.000 de dolari
Antreprenoriatul nu este o idee foarte bună, cred, în mod paradoxal, jurnaliştii de la Entrepreneur.com. Ei spun într-un articol că chiar dacă antreprenoriatul este bun pentru societatea deoarece prin intermediul acestuia atât de mulţi oameni inovează, îşi asumă riscuri şi lucrează 18 ore pe zi, este rareori în cel mai bun interes al indivizilor. Totuşi, şansele de succes sunt scăzute.
Pe de altă parte, este extrem de greu să rămâi fericit când eşti angajat în timp ce eşti bombardat cu poveşti de succes care par prea bune pentru a fi adevărate.
Datorită Amazon, se pare că există o variantă de a începe o afacere care ar putea să îmbunătăţească semnificativ perspectivele succesului antreprenorial. Spre deosebire de alte pariuri antreprenoriale, îţi poţi începe o afacere pe Amazon lucrând doar o oră pe zi şi cheltuind mai puţin de 2.000 de dolari.
Ei au alcătuit o listă a primelor etape din construirea unei astfel de afaceri.
1. Faceţi o radiografie a categoriilor de pe Amazon şi identificaţi un produs existent care se vinde bine. Uitaţi-vă la cele din categoria Best Sellers catalogate la între 100 şi 6.000, care înseamnă că acestea se vând, dar nu sunt extrem de competitive.Spre exemplu, o simplă spatulă ocupă locul 442 în categoria „Bucătărie şi produse de bucătări” şi numărul 1 în subcategoria „spatule”.
2. Vizitaţi apoi marketplace-ul Alibaba.com pentru a găsi producători ai unor produse similare şi comandaţi mostre ale celor pe care le luaţi în considerare. Majoritatea mostrelor costă în jur de 50 - 60 de dolari şi nu ar trebui să aveţi nevoie de mai mult de două sau trei. Puteţi solicita o personalizare fără costuri suplimentare. Spre exemplu, aţi putea cere furnizorului să înlocuiască o bucată de plastic cu una de metal pentru a îmbunătăţi calitatea produsului.
3. Inventarul de produse va fi costul dvs. iniţial, care include cheltuieli solicitate pentru a aduce produsul înspre consumator. Împachetarea de la producător vă va costa în jur de 50 de cenţi pentru un produs de 5 dolari. Dacă acesta soseşte de undeva din China, s-ar putea să aveţi nevoie de un expeditor de mărfuri pentru a gestiona livrarea şi trecerea vămii gratuit.
Dacă vreţi să faceţi un marketing agresiv de la început, puteţi începe de la 500 de dolari. Produsele pot fi vândute folosind brandul producătorului, dar există mulţi producători care vă lasă să le vindeţi produsele sub propriul brand.
Astfel, puteţi să vă diferenţiaţi de competiţie şi să dezvoltaţi un activ de business pe care să îl vindeţi mai târziu dacă vreţi.
Asta înseamnă că trebuie să faceţi designul unui logo. Dacă aveţi un buget mic, aţi putea angaja un graphic designer în regim de freelancing pe Fiverr.com pentru 5 sau 10 dolari. Un rezultat mai de calitate poate fi găsit pe 99designs.com, unde aţi putea avea un rezultat mai de calitate în schimbul a 300 de dolari.
5. Cea mai bună soluţie de depozitare este Fulfillment by Amazon (FBA), unde se pot comanda un anume număr de produse de la producător şi sunt trimise Amazon în avans. Amazon se ocupă de livrare, de serviciul cu clienţii şi retururi în schimbul unui procent din fiecare vânzare. Entrepreneur.com a făcut un studiu în rândul proprietarilor de afaceri de pe Amazon şi au descoperit că ei cheltuie în medie câte 1.200 de dolari pe costurile iniţiale cu inventarul.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro