Dacia lansează două noi modele la Geneva

Autor: Bogdan Alecu Postat la 04 martie 2013 35 afişări

Dacia, în plină campanie de refacere a gamei, va aduce mâine două noi modele în cadrul Salonului Auto de la Geneva, noul Logan break şi versiunea facelift a SUV-ului Duster. Miza celor două noi modele reprezintă exporturi cumulate de peste două miliarde de euro şi recucerirea peţei europene.

Dacia lansează două noi modele la Geneva

Dacia, în plină campanie de refacere a gamei, va aduce mâine două noi modele în cadrul Salonului Auto de la Geneva, noul Logan break şi versiunea facelift a SUV-ului Duster. Miza celor două noi modele reprezintă exporturi cumulate de peste două miliarde de euro şi recucerirea peţei europene. Detalii oficiale despre noile modele nu au fost comunicate de către companie, dar reprezentanţa din Germania a comunicat faptul că marca autohtonă pregă­teşte două premiere europene. „Vom avea un model nou în acest an“, a spus Mihai Bordeanu, directorul de marketing al Dacia, dar care nu a precizat ce model va lansa constructorul autohton. Dacia a avut în ultimii ani două strategii de lansare a unor noi modele, cele anunţate, cum au fost Duster şi Lodgy, şi cele neanunţate, cum a fost Sandero în 2008, când numele şi primele imagini ale maşinii s-au comunicat doar în ziua lansării. „Aici vorbim de un mix de strategii, e o alternanţă. Mizăm pe construirea unui moment în primul caz, atunci când anunţăm puţin câte puţin sau venim cu o surpriză, venim cu un «boom». Acum am optat pentru cel de-al doilea model strategic. În momentul actual acesta serveşte mai mult scopului“, a spus Bordeanu.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
dacia,
geneva,
logan break,
Duster,
SUV,
facelift
/actualitate/dacia-lanseaza-doua-noi-modele-la-geneva-10632062
10632062
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.