De astăzi, browserul Google Chrome te scapă de reclamele agresive
Începând din 15 februarie 2018, browserul Chrome blochează reclame. Dezvoltat de Google, programul de navigare pe internet este cel mai popular din lume, scrie Go4it.
Chrome nu va elimina toate reclamele, aşa cum fac unele aplicaţii de ad-blocking. Sunt vizate doar cele considerate de companie ca fiind intruzive. Printre acestea se numără reclame: pop-up, care au video-uri cu sunet, care ocupă mai mult de 30% din ecran sau cele cu cronometru, informează Mediafax.ro
Sunt acceptate doar formatele promovate de organizaţia Coalition for Better Ads.
Iniţial, site-urile neconforme vor fi fi avertizate că includ reclame neacceptate. Dacă nu le schimbă, browserul introduce site-urile respective în „lista neagră” după 30 de zile.
Care sunt cele mai enervante formate publicitare, după cum arată un studiu al Coalition for Better Ads:
Pentru Desktop:
Reclame tip Pop-up
Video care ruleaza cu auto-play si sunet
Prestitiale in video - cu countdown
Sticky ads-urile de format mare
Pentru mobil:
Pop-up, prestitiale
Formate de reclame mai mari de 30%
Reclame animate
Reclame care pornesc automat si cu sunet
Formate poststitiale cu countdown
Formate fullscreen scrollover
Sticky ads in format mare
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro