De câte ori aţi avut nevoie, ambulanţa a venit la timp? STS susţine că peste jumătate din aproape 13 milioane de apeluri la Serviciul 112 în 2018 nu au fost urgenţe
Serviciul 112 a preluat în 2018 aproape 13 milioane de apeluri, conform datelor Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS), însă mai mult de jumătate dintre acestea nu reprezintă urgenţe de competenţa serviciului.
Potrivit datelor furnizate de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS), în anul 2018, operatorii 112 au preluat 12.735.836 de apeluri, mai puţine cu aproape un milion faţă de anul precedent, însă apelurile de urgenţă reprezintă doar 45,1%, celelalte nefiind de competenţa Serviciului. Dintre apelurile urgente, cele mai multe au fost transferate şi gestionate de Serviciul de Ambulanţă, Poliţie şi ISU-SMURD.
Directorul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS), Ionel-Sorinel Vasilca, a precizat, duminică, că de la operaţionalizarea Serviciului şi până acum, numărul apelurilor non-urgente a avut o tendinţă desrescătoare, de la valorile de 97,2% din totalul apelurilor în 2005, la 55% în 2018, respectiv la 46% în primul trimestru al acestui an.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro