De ce nu poate statul sa va ceara acum taxa de autostrada
Intretinerea celor doua autostrazi din Romania, Bucuresti-Pitesti si Bucuresti-Cernavoda, a fost deja atribuita unor consortii, iar contractele expira in 2012. Pana la acea data statul nu poate impune o taxa de autostrada pe A1, Bucuresti - Pitesti, si A2, Bucuresti-Cernavoda.
Taxa pentru mersul pe una dintre cele doua autostrazi ale Romaniei, de 3-4 euro pe 100 de kilometri, pe care Ministerul Transporturilor ar vrea sa o introduca in paralel cu rovinieta, nu poate fi ceruta asadar soferilor decat peste doi ani.
Comisia Europeana interzice dubla taxare pe accesul la infrastructura, astfel ca statul poate impune o astfel de taxa doar daca, prin licitatie, da in concesiune administrarea si intretinerea celor doua autostrazi unor parteneri privati. Pentru ca sunt deja semnate doua astfel de contracte, de intretinere multianuala, si acestea expira in 2012, noua taxa ar putea fi ceruta cel mai devreme peste doi ani.
Detalii pe www.gandul.info.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro