De ce sunt pantofii Louboutin atât de scumpi: Unele perechi ajung până la 6.000 de dolari
Pantofii cu talpă roşii de la Christian Louboutin au devenit iconici. Beyonce a purtat o pereche personalizată de cizme pentru performanţa ei de la Coachella, iar Cardi B a purtat o pereche de pantofi Louboutin în videoclipul său muzical "Bodak Yellow", conform Business Insider.
Pe lângă costurile de producţie şi utilizarea materialelor scumpe, încălţămintea produsă de Louboutin reprezintă un simbol al statutului. Christian Louboutin a avut ideea tălpilor roşii în 1993, când o angajată îşi picta unghiile roşii. Louboutin a luat sticla şi a pictat tălpile unui pantof prototip.
În 2013, când New York Times l-a întrebat pe Louboutin de ce pantofii lui sunt atât de scumpi, el a acuzat costurile de producţie. Louboutin a spus: "Este scump să faci pantofi în Europa".
Francezul a adăugat că din 2008 până în 2013 costurile de producţie ale companiei sale s-au dublat, pe măsură ce euro s-a consolidat faţă de dolar, iar concurenţa a crescut pentru materialele de calitate din fabricile din Asia.
David Mesquita, co-proprietarul Leather Spa, spune că măiestria joacă un rol important în eticheta preţului ridicat al încălţămintei. Compania sa lucrează direct cu Louboutin pentru a-şi repara pantofii, vopsind şi înlocuind tălpile roşii.
„Există o mulţime de lucruri care intră în designul unui pantof şi al fabricarea lui. Cel mai important, cred, este cel care îl proiectează, cine îl fabrică şi, de asemenea, ce materiale folosesc pentru a face pantofii. Fie că vorbeşti despre pene, pietre sau materiale exotice, este atât de multă atenţie la detalii care e depusă în fabricarea şi proiectarea pantofilor lor”, a spus David Mesquita.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro