De la două maşini de cusut într-un apartament, afacerea Mizar a ajuns la 11 magazine
Brandul românesc de îmbrăcăminte Mizar investeşte 100.000 euro pentru a deschide un nou magazin în Băneasa Shopping City, acesta fiind al 11-lea spaţiu al reţelei. în Băneasa Shopping City. Noul magazin are o suprafaţă de 120 mp.
Înfiinţat în 1996, brandul Mizar a deschis cele 11 magazine în centre comerciale din întreaga ţară, în care lucrează peste 50 de angajaţi. Compania deţine peste 1.000 mp de spaţii moderne de producţie, ateliere proprii de creaţie, colecţii anuale ce cuprind peste 1.000 de modele noi.
“Magazinul din Băneasa Shopping City este menit să poziţioneze Mizar în acelaşi context cu concurenţa noastră şi să aducă publicului o alternativă românească,“ declară Dan Lupu, manager general Mizar.
În 2013 cifra de afaceri a companiei a depăşit 2.000.000 de euro, iar previziunile pentru anul în curs se referă la atingerea pragului de 2.250.000 de euro.
Strategia de viitor a brandului Mizar este concentrată pe extinderea reţelei de retail, în toate oraşele importante din Romania, iar ritmul propus pentru 2015 este de 3-4 noi magazine pe an. Un alt aspect al strategiei de dezvoltare a companiei în următorii ani este diversificarea colecţiilor actuale, ce conţin peste 1.000 de modele anual.
Afacerea a început în luna august 1996 ca un mic atelier de apartament, cu doar două maşini de cusut, ajungând astăzi la un spaţiu propriu de producţie şi peste 150 de angajaţi. În cei 18 ani de existenţă, Mizar a crescut constant, ajungând să deţină peste 1.000 m2 de spaţii moderne de producţie, ateliere proprii de creaţie, colecţii anuale ce cuprind peste 1.000 de modele noi şi 11 magazine proprii în toată ţara.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro