Decizia financiară luată Facebook care va supăra comunitatea „influencerilor” de pe Instagram
Persoanele cu mulţi urmăritori pe Instagram vor putea, în curând, să vândă direct în aplicaţie produsele pe care le promovează, după ce Facebook, care deţine Instagram şi Whatsapp, a declarat în această săptămână că viitorul cumpărăturilor va depinde de creatorii de conţinut online, informează BBC.
Promovarea şi vânzarea produselor prin intermediul aşa-numiţilor „influenceri” nu este o practică nouă. Cu toate acestea, societatea începe să fie reticentă în a primi recomandări din partea persoanelor care devin „avizate” în diverse domenii, strict prin prisma faptului că sunt faimoase.
„Cele mai bune reclame construiesc singure o întreagă cultură în jurul lor”, spune Grant McCracken, antropolog, cunoscut pentru sfătuirea unor companii precum Netflix şi Ford în domeniul culturii şi al comerţului.
În „Outliers”, cartea publicată de Malcolm Gladwell în 2008, acesta transmite faptul că durează 10.000 de ore pentru a deveni expert într-un domeniu. „Devenim experţi în acest gen de cultură foarte repede, având în vedere orele petrecute în faţa televizorului”, spune acesta. Având în vedere culturalizarea şi accesul foarte uşor la informaţii al populaţiei, marketing-ul „leneş” are mai multe şanse de a fi ridiculizat de consumatorii inteligenţi.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro