Decizie istorică. Ce se întâmplă cu Coca-Cola

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 23 ianuarie 2017 2243 afişări

2017 marchează cea mai mare schimbare de strategie din istoria brand-ului. Coca-Cola, Coca-Cola Zero şi Coca-Cola Lime se reunesc sub brand-ul Coca-Cola, având de acum în comun design-ul ambalajului, inconfundabila culoare roşie şi aceeaşi strategie de promovare.

Decizie istorică. Ce se întâmplă cu Coca-Cola

Cele trei variante Coca-Cola disponibile în România vor fi evidenţiate la nivelul ambalajului.

„Suntem privilegiaţi pentru că brand-ul Coca-Cola este unul dintre cele mai iubite din lume, însă considerăm că acest lucru ne responsabilizează, în egală măsură, să le oferim consumatorilor posibilitatea de a face alegeri informate pentru ei şi familiile lor”, a declarat Nicoleta Eftimiu, director de marketing al Coca-Cola România şi Moldova.

Această nouă abordare extinde capitalul de imagine al brand-ului Coca-Cola la nivelul întregului portofoliu.

Campania care are sloganul „O nouă imagine, aceeaşi senzaţie unică. Alege-ţi Coca-Cola preferată!”, va susţine cea mai mare schimbare de strategie din istoria Coca-Cola si va avea componente puternice de in-store, OOH, digital şi TV. Un spot video de 10 secunde, ce ilustrează trecerea la noua imagine, rulează deja pe micile ecrane.

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume; are în portofoliu peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, Fuze Tea şi Del Valle.

Compania are cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, fiind prezentă în 200 de ţări; consumul depăşeşte 1,9 miliarde de porţii pe zi.

În România, sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
coca-cola,
decizie,
brand,
strategie,
schimbare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.