Dezastru la compania aeriană EasyJet: Nouă milioane de clienţi au fost expuşi în urma unui atac cibernetic major
Compania aeriană EasyJet a recunoscut că un „atac cibernetic extrem de sofisticat” a afectat aproximativ nouă milioane de clienţi, ale căror date, inclusiv cele ale cardurilor de credit, au fost accesate de hackeri, conform BBC.
Compania a informat Information Commissioner's Office din Marea Britanie.
EasyJet a aflat de atac din ianuarie, dar a declarat BBC că nu a putut decât să anunţe clienţii ale căror cărţi de credit au fost furate la începutul lunii aprilie.
"Acesta a fost un atac extrem de sofisticat. A fost nevoie de timp pentru a înţelege scopul atacului şi a identifica cine a fost afectat", a declarat compania aeriană.
Datele furate ale cardurilor de credit au inclus şi codul de securitate digitală CVV aflat pe spatele cardului.
EasyJet a adăugat că informaţia a devenit publică acum pentru a avertiza cele nouă milioane de clienţi ale căror adrese de e-mail au fost furate de posibile atacuri de phishing şi că îi va anunţa pe toţi cei afectaţi până la 26 mai.
Compania nu a furnizat detalii despre natura atacului sau motivele acestuia, dar a spus că investigaţia a sugerat că hackerii vizau „proprietatea intelectuală” a companiei, mai degrabă decât informaţii legate de identitate.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro