dm drogerie markt ia măsuri noi pentru protecţia clienţilor şi angajaţilor
Având în vedere contextul actual, dm drogerie markt a luat măsuri speciale precum desfăşurarea activităţii de acasă (work from home) pentru angajaţii a căror activitate permite acest lucru, igienizarea frecventă a spaţiilor din drogherii, depozit central şi sediu, şi punerea la dispoziţie a dezinfectanţilor, mănuşilor de unică folosinţă şi paravanelor de plexiglas pentru casele de marcat în fiecare punct de lucru, se arată într-un comunicat al companiei. Reprezentanţii businessului spun că magazinele îşi refac stocurile constant şi încurajează clienţii să cumpere cu calm şi responsabilitate.
Majoritatea clienţilor dm drogerie markt au renunţat la o aprovizionare abundentă şi se concentrează pe produse care sunt necesare consumului zilnic, scurtând astfel timpul petrecut la cumpărături. Printre cele mai căutate produse se numără cele de igienă personală, pentru igienizarea locuinţei, dar şi pentru dezinfecţia hainelor. Totodată, sunt la mare căutare produsele pentru imunitate precum vitamina C, dar şi alimentele de bază şi produsele pentru copii.
„În acest sens, există produse ale căror stocuri au scăzut în ultima perioadă, însă situaţia lor este monitorizată constant şi se depun eforturi pentru refacerea acestora şi oferirea de variante alternative. Angajaţii magazinelor urmăresc situaţia şi fac tot posibilul pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienţilor”, spun reprezentanţii companiei.
În incinta magazinelor au fost luate diferite măsuri pentru protejarea angajaţilor şi a clienţilor: dezinfectare frecventă a tuturor suprafeţelor, utilizarea mănuşilor de unică folosinţă şi paravane de plexiglas pentru casele de marcat. Totodată, majoritatea angajaţilor din sediu îşi desfăşoară activitatea de acasă.
„Suntem într-un punct în care toată lumea trebuie să conştientizeze că doar împreună vom depăşi acest moment cu bine. Încurajăm oamenii să acorde atenţie şi nevoilor celorlalţi, fie că vorbim de renunţarea la cumpărăturile în exces, de folosirea dezinfectantului sau de păstrarea distanţei potrivite, este necesar să ne implicăm cu toţii. Aceste măsuri de prevenţie şi protecţie, aplicate corect, pot face o diferenţă semnificativă”, transmite Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România.
Pentru protejarea clienţilor şi a angajaţilor, reprezentanţii dm recomandă o distanţă minimă de un metru şi jumătate faţă de alte persoane şi încurajează clienţii să evite plata în numerar, pentru a reduce la minimum posibilitatea infecţiei. De asemenea, au fost retrase toate testerele de la raft.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro