Drepturile pasagerilor în timpul grevei ROMATSA

Autor: Ioana Matei Postat la 16 iulie 2015 134 afişări

Drepturile pasagerilor în timpul grevei ROMATSA

Controlorii de trafic aerian de la ROMATSA au făcut miercuri grevă de avertisment timp de două ore. Centrul European al Consumatorilor - ECC Romania informează că pasagerii companiilor de transport aerian care au avut zborurile întârziate sau anulate ca urmare a grevei controlorilor de trafic au următoarele drepturi:

  • Să fie informaţi asupra drepturilor pe care le au
  • Să primească mese şi răcoritoare proporţionale cu timpul de aşteptare şi două apeluri telefonice gratuite.

În cazul în care nu au primit mese şi răcoritoare, reprezentanţii ECC sfătuesc pasagerii să păstreze bonurile, chitanţele pentru sumele cheltuite în acest sens pentru a putea cere banii înapoi de la companiile aeriene.

În privinţa compensaţiilor prevăzute pentru anulări şi întârzieri prelungite (ajungerea la destinaţie cu o întârziere egală sau mai mare de trei ore), situaţia acestora trebuie analizată de la caz la caz împreună cu măsurile luate de compania aeriană pentru a limita prejudiciul cauzat pasagerilor. Greva poate fi considerată o împrejurare excepţională care exonerează companiile de transport aerian de la plata acestor compensaţii. Acest lucru este realizat, de obicei, de instanţele de judecată.

Urmărește Business Magazin

/actualitate/drepturile-pasagerilor-in-timpul-grevei-romatsa-14600671
14600671
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.