Şeful Lidl România, la primul interviu: Ţinta noastră este să ajungem la 300 de magazine
Lidl a intrat oficial pe piaţa locală în 2011 prin achiziţia reţelei de discount Plus, care avea atunci 107 unităţi şi afaceri de circa 380 mil. euro. Ulterior nemţii s-au extins direct până la 200 de magazine şi afaceri de 1,1 mld. euro anul trecut. După cifra de afaceri nemţii sunt al treilea cel mai mare jucător din comerţul local după Kaufland şi Carrefour.
„Ţinta noastră este acum cea de 300 de magazine, şi dacă odată cu ea vine şi pragul de 2 mld. euro cifră de afaceri, este foarte bine. Depindem de clienţi ca să ajungem aici“, adaugă Wagner într-o română cursivă.
Şeful Lidl România, la primul interviu: Ţinta noastră este să ajungem la 300 de magazine
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro