Duster, un business de 18 mld. euro şi vânzări de 3 mld. euro în 2017. SUV-ul Dacia se pregăteşte să „spargă“ bariera celor 200.000 de maşini produse într-un singur an
Dacia Duster a devenit motorul de creştere al uzinei de la Mioveni şi principalul produs românesc ce pleacă la export, având un impact direct nu doar asupra businessului Grupului Renault, ci şi asupra exporturilor şi Produsului Intern Brut al României.
Anul acesta, pentru prima dată în istoria uzinei Dacia de la Mioveni, Duster devine primul model din gama mărcii autohtone care va înregistra într-un singur an o producţie de peste 200.000 de unităţi, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), cu o valoare de peste trei miliarde de euro, luând în calcul un preţ mediu de 15.000 de euro cu TVA. Dacă se ia în calcul întreaga producţie dintre 2010 şi 2017, atunci cele peste 1,2 milioane de automobile Duster asamblate la Mioveni ar valora peste 18 miliarde de euro.
Duster are o miză cu atât mai importantă cu cât 64% din producţia uzinei Dacia din România este reprezentată de acesta, faţă de numai 25% în 2010. Mai mult, pe fondul cererii mari, luna trecută aproape 80% din maşinile ieşite de pe banda de asamblare de la Mioveni erau SUV-uri.
Citeşte mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro