E.ON introduce un chatbot în automatizarea contractării serviciilor de gaze naturale, electricitate şi servicii energetice
Furnizorul de energie electrică şi de gaze naturale E.ON România, companie membră a grupului german E.ON, împreună cu Druid, companie specializată în tehnologie conversaţională, anunţă lansarea chatbotului Ioana, soluţie care oferă mai multe opţiuni de interacţiune digitală cu clienţii, cum ar fi contractarea online a diferitelor tipuri de servicii oferite de E.ON, comunicarea şi preluarea informaţiilor pentru a obţine rapoarte personalizate, precum şi generarea de alerte referitoare la serviciile companiei.
Furnizorul de energie electrică şi de gaze naturale E.ON România, companie membră a grupului german E.ON, împreună cu Druid, companie specializată în tehnologie conversaţională, anunţă lansarea chatbotului Ioana, soluţie care oferă mai multe opţiuni de interacţiune digitală cu clienţii, cum ar fi contractarea online a diferitelor tipuri de servicii oferite de E.ON, comunicarea şi preluarea informaţiilor pentru a obţine rapoarte personalizate, precum şi generarea de alerte referitoare la serviciile companiei.
“Contractarea serviciilor se va face mult mai simplu şi rapid, în câteva minute, fără a mai fi necesară deplasarea fizică la un Centru de Relaţii cu Clienţii pentru activarea contractelor. IOANA va fi din ce în ce mai pregătită să răspundă şi altor tipuri de solicitări, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână”, explică Ioan Şandru, Digital & IT Director for Customer Solutions, E.ON.
Proiectul a fost implementat de Inform Lykos şi a presupus analiza proceselor E.ON în relaţia cu clienţii, implementarea şi configurarea infrastructurii cloud, configurarea şi implementarea tehnologiei conversaţionale Druid, integrarea cu LiveChat pentru rutare spre operatori umani dacă întrebările nu pot fi răspunse automat, instruirea agenţilor echipelor E.ON, implementarea soluţiei de arhivare a documentelor, integrarea cu sistemele interne E.ON, dar şi dezvoltarea şi rularea testelor funcţionale, de performanţă şi de stres.
“Sunt convins că experienţa modernă, conversaţională, va avea un impact pozitiv nu doar pentru contractarea serviciilor E.ON, dar şi pentru productivitatea angajaţilor din back-office”, adaugă Manolis Kontos, managing director, Inform Lykos.
La rândul său, Liviu Drăgan, CEO Druid consideră că beneficiile pe care le aduce o astfel de soluţie sunt uriaşe.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană