eMag a vândut de 3,5 mil. euro de Black Friday în Bulgaria
Retailerul eMag, cel mai mare magazin online de IT&C din România, a înregistrat vineri 29 noiembrie, când a organizat pentru prima oară în Bulgaria evenimentul de shopping Black Friday, vânzări de 3,5 mil. euro, a declarat pentru ZF Iulian Stanciu, directorul general al retailerului.
„Am înregistrat comenzi în valoare de 3,5 milioane de euro, mai mult decât vânzările eMAG.bg din 2013 până acum“, a spus Iulian Stanciu.
Retailerul a ieşit în premieră cu acest eveniment de shopping în Bulgaria, piaţă pe care a intrat la jumătatea anului trecut, având în ofertă câteva sute de produse, de la telefoane şi laptopuri până la electrocasnice - designul şi structura ofertelor fiind similare cu cele utilizate şi în România pe 22 noiembrie, atunci când retailerul a organizat ediţia locală a Black Friday. Printre companiile prezente în oferta de Black Friday a eMag din Bulgaria se numără atât jucători internaţionali precum Lenovo sau Acer, cât şi companii din România - precum Visual Fan (Allview) sau Network One Distribution (Serioux).
„A fost un eveniment (…) mult peste cea mai optimistă aşteptare. Am pus pariuri intern cu o zi înainte şi aveam o estimare maximă de 28.000 de produse comandate. Am avut 52.000 de produse comandate“, a spus Iulian Stanciu, şeful eMag. El a adăugat că niciun alt competitor mare nu a intrat în „joc“ concurând compania. La finele zilei, eMag Bulgaria vânduse 52.000 de produse dintre care 7.000 de tablete şi 18.000 de electrocasnice şi înregistrase 1,2 milioane de vizite pe site. Aproximativ 200.000 de vizite au fost înregistrate de pe echipamente mobile (smartphone-uri şi tablete), iar valoarea comenzilor înregistrate de pe aceste gadgeturi a fost de 250.000 de euro.
„Am avut 45.000 de vizitatori la start, ora 7:15 şi comenzi de un milion de euro în prima oră. Vârful de trafic simultan a fost atins la ora 8, când pe site erau 70.000 de vizitatori. Am avut o tabletă la 48 leva (108 lei) – am vândut 300 de bucăţi în 5 minute, în medie una pe secundă. Până la ora 9:45 aveam o valoare a comenzilor de două milioane de euro şi 500.000 de vizite“, a spus Iulian Stanciu. „Estimăm că peste 10.000 de bulgari au comandat online pentru prima dată cu această ocazie. Este un eveniment de marketing, efectele le vom vedea în timp. (…) Am setat un nou trend în dezvoltarea comerţului online şi în Bulgaria.“
În România, eMag a vândut de 23 mil. euro de Black Friday.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro